flitsbekeuring uit het buitenland: betalen of niet?

"Bezwaarschriften = kleutergedrag" is JMO wat te kort door de bocht. Doel in dit topic is puur: buitenlandse overtreding = al dan niet dokken. Altijd een bezwaar indienen is hier niet aan de orde.... Dat lijkt me iets voor een nieuw topic. :P

Denk niet dat meangreengirl dat bedoelde, denk dat zij meer doelde op het feit dat sommige gewoon dondersgoed weten dat ze de sjaak zijn maar puur om de boel te vertragen/uitstellen/zieken/whatever allerlei bezwaarschiften gaan indienen die gedoemd zijn om te falen..
 
Duitsers zijn wel snel :o vriendin van me is daar amper 2 weken geleden geflitst.....en boete nu al in de brievenbus......20 euro, dus geen drama, maar wel heul snel........
NL parkeerboete op dezelfde dag in de bus, maar die is een maand geleden. :+
 
Laatst bewerkt:
Omdat 40% onbewust de max. overschrijdt.

Blijven er dus nog steeds 60% over die de max. snelheid bewust overschrijden.

En ik heb een vaag vermoeden dat de mensen di ebewust de max. overschrijden over het algemeen die mensen zijn die bezwaarschriften schrijven om de boel te frustreren.
 
Wanneer werd je geflitst in Zwitserland? Ik werd in oktober 2011 met de auto geflitst in Zwitserland. In een tunnel. :+ Tot dusver nog geen brief van gezien, ik ben alleen bang dat als ie binnnenkomt het een stevige gaat worden.
In augustus van voren geflitst in een tunnel, terwijl ik met de caravan inhaalde. Zal mij benieuwen. Staat een half jaar incubatietijd voor.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval zorgen dat je boete onder de € 70,- blijft en vragen om een vertaling in het Nederlands. Meer kan je er eigenlijk niet meer tegen doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan