Flitsboete... expres of niet?

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
[Bron: De Telegraaf]


Flits-boete

AMSTERDAM - Een 22-jarige man uit Drachten heeft een boete van 225 gekregen wegens het omgooien van een flitsapparaat, dat opgesteld stond langs een weg in Drachten.

De automobilist stopte naast het apparaat, toen hij het in het vizier kreeg en kieperde het om. Politieagenten hielden hem aan. Wegens het "belemmeren van een politieambtenaar in functie" kreeg hij een fikse boete op het politiebureau.

Flitsboete... expres of niet? :)
 
[Bron: De Telegraaf]


Flits-boete

AMSTERDAM - Een 22-jarige man uit Drachten heeft een boete van 225 gekregen wegens het omgooien van een flitsapparaat, dat opgesteld stond langs een weg in Drachten.

De automobilist stopte naast het apparaat, toen hij het in het vizier kreeg en kieperde het om. Politieagenten hielden hem aan. Wegens het "belemmeren van een politieambtenaar in functie" kreeg hij een fikse boete op het politiebureau.

Flitsboete... expres of niet? :)
:} voor die man, maar wel een hoge boete...
 
Sukkel. Had ie beter moeten plannen.
Kentekenplaat afplakken van *motor* (auto is te langzaam) erop afrijden, omver trappen en pleite maken > :) Ach beter 225 euro boete dan je been eraf!
 
Ach het is ieder geval wel een stoere gast. Iedereen loopt altijd te zeiken op de flitscontroles, en deze gozer heeft even de daad bij het woord gevoegd.
Goed gedaan!!

Ik heb er zelf het lef niet voor (en het geld)
 
Ze zouden er een bonus voor moeten geven voor zulk soort mensen. Heb zelf ooit eens zitten brainstormen om met sponsoring een site in een of ander apeland wat geen uitleveringsverdrag met nederland heeft te openen alwaar je een bonus kunt verdienen voor elke flitsinstallatie die je vernield. (ala de oproep van van Inkel destijds in zijn radioshow)
Als we maar continue deze apparatuur zouden blijven vernielen dan houdt het vanzelf een keer op, omdat ze niet meer te verzekeren, en dus niet meer te betalen zijn voor de politie.
 
Ze zouden er een bonus voor moeten geven voor zulk soort mensen. Heb zelf ooit eens zitten brainstormen om met sponsoring een site in een of ander apeland wat geen uitleveringsverdrag met nederland heeft te openen alwaar je een bonus kunt verdienen voor elke flitsinstallatie die je vernield. (ala de oproep van van Inkel destijds in zijn radioshow)
Als we maar continue deze apparatuur zouden blijven vernielen dan houdt het vanzelf een keer op, omdat ze niet meer te verzekeren, en dus niet meer te betalen zijn voor de politie.

en dan kost een boete van 2 kmph te hard geen 30€
maar 300€
dan halen ze het geld wij ben ons
 
en dan kost een boete van 2 kmph te hard geen 30€
maar 300€
dan halen ze het geld wij ben ons
in dat geval kunnen we op de europese toer: gelijke berechting in alle EU landen.

trouwens, de rechtshandhaving zou zich helemaal te kijk zetten. De hele rechtshandhaving is nu al totaal ongeloofwaardig geworden, laat staan als de boetes waanzinnige bedragen zouden gaan kosten.

Je bent hier in Nederland beter af als je iemand 24x steekt als somalier zijnde, dan wanneer je het lef hebt om 2km te hard te rijden.
 
Alleen omkieperen heeft helaas niet al teveel nut denk ik zo. Misschien dat er dan een paar mensen zonder boete vanaf komen. Je kunt dat ding beter in een sloot of iets dergelijks gooien. Weet je tenminste zeker dat ie niet weer gebruikt kan worden. Denk alleen dat de boete dan nog iets hoger word. Maar verder klasse actie :}
 
:}

En volgens mij gaat dit steeds meer gebeuren. Mensen worden het echt zat... (Ik wel tenminste, heb alleen het lef niet om zoiets te doen.)
 
Ik vind het wel een stoere actie.
Die vent heeft lef :}
Alleen hij had het beter aan moeten pakken.
Was nog mooier geweest als de politie de man niet gepakt hadden :)
 
die kerel is een held!
pray.gif


hij had dat ding moeten overrijden enzo...
en
uzi.gif
Flitsservice
gunsfiring.gif
 
Hij heeft in ieder geval het lef om het te doen waar de politie bij staat. De één zal zeggen dat ie dom is, de ander zal zeggen dat ie een hoop lef heeft. Ik vind het in ieder geval een hoop geld om te laten zien hoe stoer je wel niet bent.
 
Op vrijdag 29 maart 2002 07:34 schreef Plastic Power het volgende:
[Bron: De Telegraaf]


Flits-boete
...Wegens het "belemmeren van een politieambtenaar in functie" kreeg hij een fikse boete op het politiebureau.

Flitsboete... expres of niet? :)


Ik denk dat ik het voor de rechter zou laten komen. Wat nou belemmeren van een ambtenaat in functie? Die gasten die kunnnen nog steeds elkaar aan het neaaien zijn in die auto hoor! Die naaien iedereen dus ook de collega's...Of ze zitten de krant te lezen of ze slapen, of...
 
Er zijn sinds een klein maandje net weer nieuwe flitskasten gezet in Drachten. Vorigen (stuk of 6) waren allemaal vernield.
 
Op zaterdag 30 maart 2002 17:27 schreef Auke het volgende:
Vorigen (stuk of 6) waren allemaal vernield.

Wat is zoiets toch goed om te horen/lezen......
Jongens, ga zo door zolang deze onzin aanhoudt. Vernielen van die flitsrommel is het enige zinvolle geweld wat er bestaat!!
evil.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan