flitsen (buitenland)

jacky007

MF'er
14 okt 2004
69
0
belgische limburg
Hey,
mischien zijn er al meerdere topics over dit item, maar ik ben net terug van een lange reis dus geen zin om alles te lezen :)

Nu 't volgende: ik was met de motor in zwitserland aan het rijden, (ik ben belg) en daar denk ik dat ze me geflitst hebben in een of ander tunnel waar ge 80 mocht.
ik reed toen om en bij de 110 per uur. nu vraag ik mij af , zou ik daar nog iets van te horen krijgen? en zo ja moet ik het dan betalen of gewoon negeren? ik denk niet dat ze het geld komen halen :)
zijn er mensen met ervaring hieromtrent?

Dank bij voor baat
 
Tot eind dit jaar heeft Nederland alleen verdragen met België, Duitsland en Zwitserland. vanuit die landen krijg je dus de bekeuring thuis gestuurd.
soms hoor je er nix meer van maar soms wel.
op internet staan verschillende verhalen
dus nu maar hopen dat je geluk heb

:P
 
je hebt dubbel pech, je bent een Belg :P en jehebt een bon |(

bwaaa als belg ben ik wel 'gewoon' aan de superboetes :) dus dit 'bonnetje' valt (hopelijk) mee dan!
al hoop ik stiekem dat ik er niets meer van hoor !!

Als er nog mensen zijn die het fijne er van weten, lees ik graag jullie replies :)

yo :]
 
vuilen brol,
dat die flikken zich is bezig houden met echte criminelen te zoeken of op te pakken, nee wat doen ze ; toeristen flitsen! En 2 meter verderop ligt een of andere aap een kind te verkrachte en haar geld te rippen
Lang leve de flikken!


(sorry da moest er effe uit)
|(
 
Ben in dl een keer geflits/spot, kweenie.
Kreeg netjes een prent thuis en die is netje in de vuilnisbak gegaan en heb nooit meer wat gehoord (3 jaar terug ofzo).

hoe het er mee zit als ik een keer staande gehouden word in dl weet ik niet want zal wel ergens in het systeem zitten denk.
 
Volgens wat ik heb opgevangen zijn de boetes hier een lachertje tegen de bedragen dat daar gehanteerd worden voor een uitschuifertje.
Vooral in de tunnels zijn ze daar zeer streng, en de zwiterse politie heeft ook de pest aan buitenlanders (heb ik al aan de lijve ondervonden).
 
vuilen brol,
dat die flikken zich is bezig houden met echte criminelen te zoeken of op te pakken, nee wat doen ze ; toeristen flitsen! En 2 meter verderop ligt een of andere aap een kind te verkrachte en haar geld te rippen
Lang leve de flikken!


(sorry da moest er effe uit)
|(

Ja dit is nou pas een goed onderbouwde mening |(
 
Hi,

4 weken terug ben ik een week door zwitserland wezen toeren, van de hele rit ben ik maar een snelheidscontrole tegengekomen.......toen was ik gelijk aan de beurt.
Gelukkig reed ik niet zo hard 93km/h waar je 80 mag. Toch mocht ik ter plekke 160 frank aftikken (ongeveer 110 euro) dus ik hoop voor je dat je er niets meer van hoort.

Groeten,
 
Terug
Bovenaan Onderaan