flitsen :(

kristian

Rookie
10 mrt 2002
2
0
hoorn
Hoe kunnen jullie van die asociale snelheden rijden met al die flitspalen. Ik bedoel zo'n detector waarschuwd maar zo'n 100 m van tevoren hetgeen remmen met een snelheid boven de 250 km/uur vrij nutteloos maakt.
Ik heb gehoord dat je je nummerplaat kunt afdekken zodat ie gewoon te zien is , maar bij een flits wit wordt.
Wie weet hier wat meer over?
:p
 
ik rijd altijd 280 op me achterwiel...en dan kan je me kenteken niet zien...

ennuh...associale snelheden? zeker weer zo n moraal ridder op het forum? 8-)
 
Hoe kunnen jullie van die asociale snelheden rijden met al die flitspalen. Ik bedoel zo'n detector waarschuwd maar zo'n 100 m van tevoren hetgeen remmen met een snelheid boven de 250 km/uur vrij nutteloos maakt.
Ik heb gehoord dat je je nummerplaat kunt afdekken zodat ie gewoon te zien is , maar bij een flits wit wordt.
Wie weet hier wat meer over?
:p

Wie zegt dat wij asociale snelheden rijden :(

Net wat Daniel zegt: goed uitkijken en geluk hebben.
 
Hoe kunnen jullie van die asociale snelheden rijden met al die flitspalen. Ik bedoel zo'n detector waarschuwd maar zo'n 100 m van tevoren hetgeen remmen met een snelheid boven de 250 km/uur vrij nutteloos maakt.
Ik heb gehoord dat je je nummerplaat kunt afdekken zodat ie gewoon te zien is , maar bij een flits wit wordt.
Wie weet hier wat meer over?
:p

Check dit topic maar:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3941 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3941)
 
Iedereen rijdt hier toch zoals het hoort? Netjes de opgelegde maximum snelheden. En zelfs wel eens minder. Als er 120 staat hoef je het niet per sé te rijden. Gna Gna,

Dubbele kan ook, na ja niet mijn motor dan. :z
 
er is een paar jaar geleden wel een apparaatje in de handel geweest dat zodra er geflitst werd als een idioot terug begon te flitsen.

Daarbij werd geen rekening gehouden met achteropkomend verkeer 8-) . Met alle rampzallige gevolgen vandien. Het is dus ook als een idioot uit de handel gehaald.

Schijnt zelfs strafbaar te zijn tegenwoordig.
 
Iedereen rijdt hier toch zoals het hoort? Netjes de opgelegde maximum snelheden. En zelfs wel eens minder. Als er 120 staat hoef je het niet per sé te rijden.

:^

En we zijn ook nog allemaal maagd..
Ik vind idd dat het maar eens afgelopen moet
zijn met die vooroordelen over motorrijders..

:+
 
goed opletten als je motorrijdt, zo wie zo niet onverstandig als je aan het motorrijden bent.

Als je een flitspaal of controle niet ziet, zie je waarschijnlijk ook een debiele automobilist een keer over het hoofd.
 
ik rijd altijd 280 op me achterwiel...en dan kan je me kenteken niet zien...

ennuh...associale snelheden? zeker weer zo n moraal ridder op het forum? 8-)
Op zaterdag 16 maart 2002 20:58 schreef http://www.desmoquattro.nl (www.desmoquattro.nl) het volgende:
ah joh, dat doe ik op m'n voorwiel... 8-)

Ok, ik doe dan wel geen 280, maar ik doe het wel op beide wielen... Dubbel zo goed? :+

Hoe je dat doet, niet geflitst worden? Tikkie gezond verstand, groot deel uitkijken (gewoon op alles letten, toch al geen slecht idee bij hoge snelheden...) en een dosis good oldfashioned luck... :)
 
Het irritante en gevaarlijke vind ik dat je tegenwoordig meer bezig bent NAAST de weg te kijken dan op de weg zelf.

Rij je met een relaxte 170/180 op de snelweg, ben je gewoon constant die vangrail enzo aan het bestuderen of er geen Gatso's ofzo staan. :(
 
Het irritante en gevaarlijke vind ik dat je tegenwoordig meer bezig bent NAAST de weg te kijken dan op de weg zelf.

Rij je met een relaxte 170/180 op de snelweg, ben je gewoon constant die vangrail enzo aan het bestuderen of er geen Gatso's ofzo staan. :(
:^ Heb ik mezelf de laatste ook al dikwijls op betrapt.
 
Tis trouwens wel mooi kut dat rijkswaterstaat de hectometerpaaltjes aan het vervangen is door een nieuwe variant. Die is veel groter en dus past daar heel mooi een multanova achter :(
 
Het irritante en gevaarlijke vind ik dat je tegenwoordig meer bezig bent NAAST de weg te kijken dan op de weg zelf.

Rij je met een relaxte 170/180 op de snelweg, ben je gewoon constant die vangrail enzo aan het bestuderen of er geen Gatso's ofzo staan. :(

Dat ken ik ;) Op auto en motor.
En niet alleen de berm afspeuren maar ook je km-teller steeds controleren... als je langs een druk kruispunt moet rijdne met flitspalen (50km/u-rood licht) dan let je meer op de teller dan op het verkeer of de kleur van het verkeerslicht |( :(
 
Tis trouwens wel mooi kut dat rijkswaterstaat de hectometerpaaltjes aan het vervangen is door een nieuwe variant. Die is veel groter en dus past daar heel mooi een multanova achter :(

Nieuwe variant is vnl. vanwege motorrijders die zich kapot reden op de gele bordjes op de middenvangrail overigens. Bovendien staat er tegenwoordig een letter bij die je bij een 112-melding moet doorgeven, hierdoor gaat de hulpverlening sneller (weten ze op welke weg (linker/rechter, parallel, oprit e.d.) ze moeten wezen).

Ondanks grootte dus in mijn ogen meer voor- dan nadelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan