Flitser

davidvw1994

Rookie
5 feb 2015
7
0
Amsterdam
Ik vroeg mij af of iemand misschien weet wat voor soort flitser er op deze foto te zien is rechts boven, en of hij beide weghelften kan flitsen, ik heb het nog niet gemerkt dat hij een flits maakte, maar ik heb hier misschien wel een paar keer iets te hard gereden, aan (vanaf perspectief van de foto) de linker kant van de weg.
full
 
Lijkt op een milieu zone camera (of hoe zo'n ding mag heten). Waar is het, die zone begint net achter de ring.
 
Ik weet niet wat voor camera het is , maar bij nieuwe digitale camera's heb je geen flits meer en dan kun je toch snel een bekeuring thuis krijgen
 
Het is inderdaad wel identiek aan het plaatje van een milieuzone camera die als eerste afbeelding op google te zien is, ik neem aan dat die geen motoren kunnen flitsen qua snelheid?
 
Dat is er een van de nieuwe Flash 8000 series.. Niet helemaal zeker of het de 8700 of 8800bt is. Die 8800bt is t neusje van de zalm hoor. Bluetooth, 4g, 3d camera met Carl Zeis lens, 5k, en uitgerust met NFC. Als je op je telefoon je NFC aanzet en je scheurt langs, betaal je ook direct automatisch.. Geen rompslomp met papieren etc.. Een van mn favoriete flitsers dit!
 
Als de kwaliteit van de foto's net zo goed is als in je openingspost kunnen ze je kenteken toch nooit lezen.
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat nog flitst zijn die 20 jaar oude vierkante vaste palen die je bij hoge uitzondering nog wel eens tegenkomt. Verder flitst alles infrarood en dat zie je niet.
 
Excuses voor de kwaliteit van de afbeelding, ik wist niet hoe ik een hogere kwaliteit afbeelding kon uploaden. Het is inderdaad een milieuzone camera, waar ik nog nooit van had gehoord.
De camera staat aangegeven in een pdf bestand op politie.nl (lijst van milieuzone camera's in Amsterdam.)
 
Flitsers, cameras, binnenkort allemaal ouderwets.
gewoon een black-box in/op je voertuig en de rekeningen komen automatisch.

en nog wat later: zelfrijdend spul: Mag je nergens meer aankomen.
Alleen nog postcode, huisnummer (en pin/pas !) opgeven.
Vervolgens brengt het semi-automatische OV je ergens waar je niet heen wilt...
 
Dat is er een van de nieuwe Flash 8000 series.. Niet helemaal zeker of het de 8700 of 8800bt is. Die 8800bt is t neusje van de zalm hoor. Bluetooth, 4g, 3d camera met Carl Zeis lens, 5k, en uitgerust met NFC. Als je op je telefoon je NFC aanzet en je scheurt langs, betaal je ook direct automatisch.. Geen rompslomp met papieren etc.. Een van mn favoriete flitsers dit!
_O- flitsende tekst dit!
 
Wat is een milieuzone camera?

Amsterdam heeft een milieuzone ingesteld, waar oudere meer vervuilende vrachtwagens niet in mogen rijden. Controle gebeurt middels camera's met kenteken herkenning, die op alle toegangswegen van de milieu zone staan. Nog een paar jaar en dan mag je met geen enkele vervuilende auto de stad meer in.
 
Het enige wat nog flitst zijn die 20 jaar oude vierkante vaste palen die je bij hoge uitzondering nog wel eens tegenkomt. Verder flitst alles infrarood en dat zie je niet.

Bij hoge uitzondering?????
Bij ons komen die nog heel veel voor. Maar ik woon dan ook in het buitenste buitenbos zoals ze dat bij de Fabeltjeskrant zou de zeggen. Maar die flitsen mij nooit..........d'r zit hier altijd wel zo'n langzame trekker veur oew.
 
Het enige wat nog flitst zijn die 20 jaar oude vierkante vaste palen die je bij hoge uitzondering nog wel eens tegenkomt. Verder flitst alles infrarood en dat zie je niet.
Kun je zo'n flitser eigenlijk nog om de tuin leiden met een IR-lamp?
 
Amsterdam heeft een milieuzone ingesteld, waar oudere meer vervuilende vrachtwagens niet in mogen rijden. Controle gebeurt middels camera's met kenteken herkenning, die op alle toegangswegen van de milieu zone staan. Nog een paar jaar en dan mag je met geen enkele vervuilende auto motor ouder dan 15 jaar :( :( de stad meer in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan