Flitserupdates voor TomTom

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.261
Rèswèk
Mocht er interesse voor zijn...

1648377408046.png
 
Dit kwam met e tomtom die in mijn auto zit, daarmee rij ik nooit te hard, wordt schijtziek van al die meldingen waar geen camera staat :r

Volgens mij hoort dit pakket bij de TomTom-Coronel...
 
Dit kwam met e tomtom die in mijn auto zit, daarmee rij ik nooit te hard, wordt schijtziek van al die meldingen waar geen camera staat :r

Volgens mij hoort dit pakket bij de TomTom-Coronel...
Daarom wil ik die zooi ook niet.
Verkeersinfo zoals vertragingen rechts in beeld is wel lekker:9~
Vertraging is een half uur, Wilt u een snellere route?
 
Het is een start 42, die is niet zó geavanceerd. Geeft alleen maar de goede richting aan, meer niet, en ook die negeer ik.
Het ding is belangrijk voor de laatste kilometers en als vergelijking gereden en maximumsnelheid waarbij de eerste altijd lager moet zijn dan de tweede. Lukt me aardig. Zonder flitsers
Kweet eigenlijk niet wat het verschil is want camera's en gevaarlijke punten kun je toch ook gewoon downloaden?
Het zal er toch niet voor niks bij hebben gezeten... Dat voor niks is wat anders dan gratis, dat was het wel
 
Verkeersinfo is standaard. Meldingen van vaste en mobiele flitsers bij niet bij alle apparaten. Ik heb een Rider 40, die heeft wel verkeersinfo maar geen flitsers. De 400 heeft dat weer wel. Ik kan het bijkopen voor 30 euro per jaar.

Je hebt een pb.
 
Laatst bewerkt:
Tenzij je het al wist, dat levenslang is niet zo lang jij leeft of die TomTom heel is en het doet, maar net als bijvoorbeeld bij Garmin betekent life time updates niets meer of minder dan : "zo lang de fabrikant het nuttig en zinvol acht, omdat er nog genoeg in gebruik zijn".
Uit eigen ervaring. Apparaat deed het nog prima, maar toen de updates uitbleven en ik navraag deed, was het antwoord toch echt dat er nog te weinig apparaten van die serie in gebruik waren en ze er dus verder geen energie meer gingen steken. Apparaat van nog net geen 10 jaar oud met lifetime updates.
 
Dat klopt.

Daarentegen hebben ze mijn Rider uit 2013 wel weer gefixt, 3 maanden na de datumcrash in 2019 van alle oudere GPS toestellen. Waardoor die de satellieten niet meer kon vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan