Flitsfoto onvolledig ?

Edgar

Die hard MF'er
23 aug 2002
455
0
Utrecht
Hallo,

Ik heb een flitsfoto opgevraagd bij de KLPD, maar nu zie ik alleen een foto van mij op m'n motor; geen gemeten snelheid, geen "uitlijning" van de apparatuur (wat tegenwoordig "hot" is), geen datum, geen tijd. Niets. Helemaal niets.
Wat moet ik hier nu mee ? Bezwaar aantekenen ?
"iedereen" had bij wijze van spreken zo'n foto kunnen maken.

Iemand ervaring met dergelijke foto's ? Bij mijn weten moet er altijd boven genoemde info op staan.

Hellup !

Bedankt alvast.
 
is het wel een mooie foto ??? :] jij wilde natuurlijk weten hoe hard je nou echhttt kan :+

gewoon betalen die prent niet mokken ,te hard rijden = bekeuring riskeren

betalen niet meer aan denken en verder knallen :]
 
Als er twijfel is altijd bezwaar aantekenen.
Er moet wettig en overtuigend worden bewezen dat jij het bent.
Snelheid,datum etc moeten dus op de foto staan.
Succes,je hebt deze al bijna gewonnen.
 
Op de foto zal wel zichtbaar moeten zijn de pleegdatum/tijdstip/lokatie overtreding en uiteraard de gemeten snelheid.
Op iedere flitsfoto zal dit moeten staan, zonder deze feiten geen overtreding.
Betreffende de uitlijning, dit zal de bedienaar (indien radarauto) voor de controle hebben moeten uitvoeren, zoniet (lees: kun je niet vaststellen) dan geen rechtsgeldigheid.
Als het een vaste flitspaal is dan staan de genoemde gegevens zeker op de foto.
WAt vooet boete heb je eigenlijk gekregen ? Zoals al eerder gezegd...helaas je bent gepakt en neem je verlies en betaal de 30 euro ;-)
 
Op de foto zal wel zichtbaar moeten zijn de pleegdatum/tijdstip/lokatie overtreding en uiteraard de gemeten snelheid.
Op iedere flitsfoto zal dit moeten staan, zonder deze feiten geen overtreding.
Betreffende de uitlijning, dit zal de bedienaar (indien radarauto) voor de controle hebben moeten uitvoeren, zoniet (lees: kun je niet vaststellen) dan geen rechtsgeldigheid.
Als het een vaste flitspaal is dan staan de genoemde gegevens zeker op de foto.
WAt vooet boete heb je eigenlijk gekregen ? Zoals al eerder gezegd...helaas je bent gepakt en neem je verlies en betaal de 30 euro ;-)

3x geflitst in 1 weekend. Niet dat ik nou mega hard reed, maar samen 130 euri is toch zonde. Het was een mobiele controle op de A50.
 
Terug
Bovenaan Onderaan