Flitskast erbij N345

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
zoals gezegd...

Op de N345 vanaf zutphen is een een kassie geplaatst.

Dus rijdende vanuit Zutphen naar Voorst...net na de spoorlijn...bij de kassen.

Vanaf Voorst dus net na de hobbellijn en bocht naar links...

Hoop dat het duidelijk is...ikke en coördinatie ;)

Weet niet wie er gisteren nog geweest is daar, maar toen stonden ze er met een Golf met driepoot ervoor :(
 
zoals gezegd...

Op de N345 vanaf zutphen is een een kassie geplaatst.

Dus rijdende vanuit Zutphen naar Voorst...net na de spoorlijn...bij de kassen.

Vanaf Voorst dus net na de hobbellijn en bocht naar links...

Hoop dat het duidelijk is...ikke en coördinatie ;)

Weet niet wie er gisteren nog geweest is daar, maar toen stonden ze er met een Golf met driepoot ervoor :(

Yep A9 ook weer net voor de wijker tunnel :(
En die werkt ook nog. :j
 
Yep A9 ook weer net voor de wijker tunnel :(
En die werkt ook nog. :j

Dus jij ben gekiekt... :(

Ik verbaas me nog elke keer dat ik op dat stukkie nog nooit gepakt ben. Evenals het stukkie na afslag richting Velsertunnel waar je maar 90 mag om welke vage reden dan ook.
 
Dus jij ben gekiekt... :(

Ik verbaas me nog elke keer dat ik op dat stukkie nog nooit gepakt ben. Evenals het stukkie na afslag richting Velsertunnel waar je maar 90 mag om welke vage reden dan ook.

Nope ben niet gekiekt. Reed er met de auto langs en daar zit iets in gebouwd wat heel hard gaat piepen als z'n kl*te ding werkt :)

STINGER :}
 
Waar zit ie dan???

bedoel je die bij afslag zewarte markt

Das de Velsertunnel...

Vanaf A9 krijg je rechtdoor Wijkertunnel en afslag rechts Velsertunnel. Dan draai je onder viaduct door.
Na de Velsertunnel ken je rechtsaf beverwijk en rechtdoor zeg maar richting Alkmaar en Zwarte Markt
 
precies naar de bazar toe. Dat kreng werkt nu :(

Kom je die kast ook tegen as je de Velsertunnel pakt/uitkomt?

Ben nooit door wijkertunnel geweest, maar vanaf daar kan je dus blijkbaar ook naar Zwarte Markt... :?
 
Kom je die kast ook tegen as je de Velsertunnel pakt/uitkomt?

Ben nooit door wijkertunnel geweest, maar vanaf daar kan je dus blijkbaar ook naar Zwarte Markt... :?

Vlakbij die nieuwe afslag naar de bazaar toe, die met die heeeeeeeeeeeele mooie bochten.

Staat een flits kast. Deze werkt nu.
nee deze staat na de afslag richting velsertunnel.
 
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie gesloopt is. Hoop dat ie het erg kort uithoudt. Niet dat ik er last van zou hebben, maar ik haat net als iedereen die dingen.

Dus mollen maar!
 
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie gesloopt is. Hoop dat ie het erg kort uithoudt. Niet dat ik er last van zou hebben, maar ik haat net als iedereen die dingen.

Dus mollen maar!

Ik zie het nut ook niet echt van dat ding...het is namelijk een behoorlijk lege berm daar en als je geen kokervisie heb dan kan je dat ding gewoon niet missen.

Dus die ene met kokervisie die ze kunnen pakken daar zet geen zoden aan de dijk lijkt me...
 
Welke dan ?? hebben we het over die op de A9 of niet
Ja die net voor de afslag markus MAAR
die werkt niet hoor daar zit een een of andere
digitale zender die op de radar detector wat
aangeeft dus geen zorgen k rij er dagelijks
langs met koekblik met -+ 140 en nog geen bekeuring ook vannochtend nog
 
Ja die net voor de afslag markus MAAR
die werkt niet hoor daar zit een een of andere
digitale zender die op de radar detector wat
aangeeft dus geen zorgen k rij er dagelijks
langs met koekblik met -+ 140 en nog geen bekeuring ook vannochtend nog


Ik heb ook een stinger ventura namelijk in mn leon en daar gaat ie bijna nooit af. Die kast heb ik misschien 2x aan zien staan en heb mn stinger al zo'n 4-5 jaar
 
En weer één de grond ingestampt :(

Zutphensestraat > Apeldoorn uitrijdend > na viaduct waar je onderdoor gaat > rechterkant dus...oppassen, want is net stukje om ff lekker het gas open te trekken })
Als er geen verkeer is :+

Ik hoop daar dus mazzel te hebben gehad vanavond.
Ik rijen...auto voor me...ik gekeken...ik kan inhalen...trek gas los en zit op zo'n 110 (80 toegestaan)...zit naast auto en zie in me ooghoek die kast voorbij flitsen. Fukkaduk!!!
Ik ga er vanuit dat ik er niet opgezet ben omdat ik net naast auto zat.

Wat voor flitsbereik hebben die dingen? Weet iemand dat?
 
Tijd voor een autoband en de fik er in. De hoge heren in den haag hebben zeker nog niet door dat wij het zat zijn en ze hun prioriteiten maar eens moeten verleggen naar de echte criminelen. Bah ik walg :r er van. Vuile kl**tzakken zijn het! Maar ja, politicus wordt je alleen maar als je weet hoe je anderen moet naaien en niet je eigen eega want daar heb je toch ggen tijd voor omdat het zo laat wordt als je weer van die k*tplannetjes zit te smeden. Zo, ik ben mijn ei ff weer kwijt.
 
Gelijk maar ff een verandering der flitsend Voorst.
Voorst inrijdend vanaf Apeldoorn ---> Paal aan rechterkant verplaatst en iets meer achter boompie neergezet.

Maar ja...wie rijd er niet harder als toegstaan door die straat ;)
 
Geen N345 maar A50...

Weet niet of er nog iemand over A50 van Arnhem richting Apeldoorn gaat, maar het wemelt van het zichtbaar blauw en ingognito blauw.

Heb net 3 controles gezien op het lullige stukje vanaf Arnhem tot afslag Hoenderloo/Beekbergen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan