flitskastkunst en zo

wat doen we met de kast ?

  • barbequen

    Stemmen: 29 58,0%
  • body-paint

    Stemmen: 1 2,0%
  • platleggen

    Stemmen: 1 2,0%
  • onthoofden

    Stemmen: 10 20,0%
  • bekisten

    Stemmen: 2 4,0%
  • laat aub heel

    Stemmen: 7 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Laat die krengen alsjeblieft heel, want dan kan ik (en de rest van nederland) weer de nieuwe betalen uit de daarop volgende boeteverhogingen of belastingverhogingen (of mindere iuitgaven aan echt noodzakelijke zaken als zorg e.d.)

Er zijn vast wel andere manieren te bedenken om zo'n kast (tijdelijk) uit te schakelen. Zwarte sticker op maat op het fotoglas? of een vervormend plexiglas ruitje ervoor, krijgen ze alleen maar vage foto's.

Zal vast heel stoer zijn, hoor zo'n onbewaakte kast opblazen, maar van mij hoeft het niet.

Die kasten zijn vaak het probleem ook niet, deze staan daar maar te staan, vaak al jaren op dezelfde plek, dus de meesten weten ze wel te vinden en dus tijdig af te remmen.
Nee, als je echt "stoer" wil zijn, blaas dan zo'n flitsteam op ;)

greetz,

Ted

een groot misverstand.

Er is een vast budget voor die palen. als ze geen geld kwijt zijn aan reparaties en vervangingen, dan plaatsen ze nieuwe palen.

Door palen te slopen (zeg niet dat ik zeg dat je dat moet doen
O-) ) voorkom je dat er nieuwe palen geplaatst worden. Er wordt echter geen cent meer door uitgegeven (wel minder binnengehaald)
 
Wat is wijsheid in deze ;)

Heel laten lijkt me logisch, uiteindlijk dokken we toch wel weer met ze allen in Nederland zon nieuwe kast. Dus het lijkt me logisch om die kast(en) gewoon heel te laten, daar het een en ander toch allemaal nuteloze energie verspilling is :)

Heb uit betrouwbare bron vernomen, dat je een rund bent als je met flitskasten stunt :+

Dus ... suc6! met het er door heen jagen van jouw en mijn belasting centen :(
 
Ik ben dus ook absoluut tegen het vernielen van flitskasten. Maar het hééft wel iets, zo'n vers gebrand kastje....... ;) ;)
 
Zeuren over zo'n kassie,maar de man van vrouw en kinderen mag je wel opblazen?? :?
Die kasten zijn allang betaald,ook die er nog niet staan.
Alleen materiele schade,dan vind ik het PRIMA.
VOOWAL DOOWGAAN!!!! :} :} :} :} :} :}

ik weet,het is nutteloos,maar dat die dingen er staan is ook nutteloos,sterker nog,er is nog nooit iemand in Nederland geweest die 1 goed argument heeft kunnen aandragen voor die kasten en flitsteams

Hey, van mij mogen ze ook vandaag nog al die kasten weghalen. Ik heb, ondanks mijn beperkte fantasie, toch enkele vriendelijkere manieren voorgesteld. . . .
Het moge duidelijk zijn aan het geplaatste icoontje dat het opblazen van een flitsteam een grap was. Bij jou staat ook een icoontje, maar niet een van de juiste, denk ik . . . .
Dat de reparatiekosten van die kasten allang gereserveerd zijn (post op politiebegroting "reserve opgeblazen flitskasten"???)(wat ik overigens betwijfel, maar wie ben ik), houdt niet in dat die kosten ook inderdaad gemaakt moeten worden, immers overgehouden reseve's zorgen voor beter resultaat ergo minder belastingverhoging.
(voorbeeld:als jij 8000 opzij hebt gezet voort een motor , maar koopt er een voor 7000, geef je toch ook niet 8000 aan de verkoper met de opmerking "laat de rest maar zitten"???)

verder de vriendelijkste groeten,

Ted
 
lalala
1flitspaal150401.jpg

zoals we het ze het liefst zien }) })
 
Mm hangt er een beetje vanaf welke je opblaast. Als ze op een stuk staan bij een school ofzo: laten staan. Ontstaat er geen direct gevaar als je daar een paar km te hard rijdt: blaas maar op.
Ik vindt het leuk om ze in stukjes te zien, maar over het algemeen zal het wat aan mijn reet roesten.
 
nou ok, met een flitspaal kan ik dan nog eens vrede hebben...... B|
Maar dit dan......... :( :( :(
full


hardwerkende forensen, op hun terugweg naar huis, hun zuurverdiende centjes uit de zak flitsen, op een vreselijk kinderachtige manier :r :r :r :r :r
En als je aangifte komt doen van diefstal, krijg je te horen : We maken er proces verbaal van, maar je hoort er waarschijnlijk nooit meer wat van.......ja dat komt door gebrek aan personeel !
Ja, pffffffffffff, lik me bolle reed !!! :( :r B| De helft van t pesoneel ligt z'n ballen op te warmen in de wagen terwijl ze aan t spelen zijn met gatso's , cliko's en andere cameraspeeltjes :(

meer blauw op straat ?-----------> NEE, liever niet !!!
 
Gisteren bij ons op het nieuws, een kerel die 7 maal met hagel had geschoten op een flitspaal, 33 loodjesinslagen op de kast, die kerel moet toch dronken zijn geweest :? , er zit toch veel meer hagel in zo'n patroon om van op korte afstand, zo weinig inslagen te hebben. :9


Desert Eagle lijkt me beter plan.

Wellicht nog een hollow point voor de afwerking...
 
niet stuk, maar wel humor })

(Afbeelding)
Kijk, dat vind ik al een veel betere manier...... Wel heel laten, maar netjes buiten werking stellen. Plastic zak erover, of inpakken in kado papier, allemaal leuk, maar in brand steken vindt ik persoonlijk toch wat minder. Die dingen schijnen rond de 45-50.000 Euro-tjes te kosten, als ze geladen zijn tenminste.

In Braband is er een keer eentje met een snijbrander weggehaald. Lijkt me wel een grappig gezicht, zo midden in de nacht iemand met z'n trekker bij een paal zien staan die hij vervolgens heel cool aan het afsnijden is met en vonkenregen waarje U tegen zegt. Dan ben je wel koelbloedig denk ik.

Maar goed, eigenlijk ben ik dus tegen het daadwerkelijk slopen/affakkelen van die dingen.
 
Zonde van die camera's. Zitten daar nog leuke lensjes op?


Zag laatst in amsterdam een donkerblauw golfje met een aanhangertje en ik dacht wat zie ik daar toch flitsen? Hadden ze die camera in de aanhanger gemonteerd..

Tis toch zielig...en bijna lachwekkend

Zeker van die dwerg gehuurd uit dat programma genaamd "met zijn bek op de weg"


Ik sport ook...dwarfthrowing...


Gewoon die lenzen met pekel in smeren ..tikkie terug jaap...of ouwerhand ontbijtkoek ;) ))))) gaat er nooit maar af..ga maar zoeken bij "gvd stront aan me motorlaarzen"...
 
Laatst bewerkt:
Als dit geen objecten zijn voor die terroristen?

Ik ga "ben es aan het laden" bellen...

In zeeland barst het helemaal van kapot geschoten borden en palen..humor ;)


Maar mag eigenlijk niet..


En als dat programma weer op tv is van die dwerg van "bek op de weg" blijg ik mijn toestel bijstellen ...er klopt iets niet aan de verhoudingen ..of is het die kerel? Of zit ik nu te demoniseren ik bedoel dimensioneren...?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor boete krijg je eigenlijk als ze je pakken bij het "aanpassen" van een flitspaal?
 
schakel ze gewoon uit, maar zonder vernielingen, wij belgen helpen toch alemaal die klastjes verlagen, dus iendien je ze heel laat, kan er mss binnen een jaar of 20 wel belastingsvermindering van af

afplakken en zo, moetnatuurlijk wel kunnen he, da's maar een lichte vorm van vandalisme
 
Zou je dat aan je familie durven vertellen als dat je werk is? Lijkt me echt een k*tbaan (ook al zal het niet fulltime gebeuren), ben toch wel benieuwd wat voor mensen dat doen.

Ja, ga me het een beetje inwrijven <FLITS> Ik ben al 3 weken <FLITS> bezig man <FLITS> En straks nog tijdens <FLITS> de jaarwisseling <MOET> ik doorwerken <FLITS> Knap <FLITS> lullig zo'n taakstraf <FLITS>

En <FLITS> straks weer <FLITS> vreudevuren <FLITS> moet ik weer <FLITS> overwerken. <FLITS> dan maar liever wasknijpers maken <FLITS> want die <FLITS> flitsen niet terug <FLITS>

Ik zoek <FLITS> trouwens een <FLITS> een helm <flits> die mij past.

full
 
Een potje vaseline of een labello stick. Zo maak je ongemerkt een flitskast onschadelijk. Even voor de lens een stipje zetten en laat ze het maar uitzoeken met die blurry foto's. Kost nagenoeg niks. Geen permanente schade. Valt pas op als ze ontwikkelen (of maken ze die glaasjes schoon bij het verwisselen van de film?). Zo gepiept.
 
Een potje vaseline of een labello stick. Zo maak je ongemerkt een flitskast onschadelijk. Even voor de lens een stipje zetten en laat ze het maar uitzoeken met die blurry foto's. Kost nagenoeg niks. Geen permanente schade. Valt pas op als ze ontwikkelen (of maken ze die glaasjes schoon bij het verwisselen van de film?). Zo gepiept.

Of gewone motorolie..gaat er ook lekker af NOT. Ik ben al 2 keer naar een oogheelkundig centrum geweest omdat ik met vette motorolie handen in mijn ogen had gewreven en vervolgens waren de traanklieren ontstoken om dat de olie de traanklieren hermetisch afdichtte ..liep iedere keer met zon bult op mijn oog.

;)
 
full


Wat zou je als vrouw van zo'n gluiperige flits-nazi nou tegen
je vrienden/kennissen moeten vertellen als ze vragen "wat doet je man
voor de kost?"
 
Laatst bewerkt:
Of gewone motorolie..gaat er ook lekker af NOT. Ik ben al 2 keer naar een oogheelkundig centrum geweest omdat ik met vette motorolie handen in mijn ogen had gewreven en vervolgens waren de traanklieren ontstoken om dat de olie de traanklieren hermetisch afdichtte ..liep iedere keer met zon bult op mijn oog.

;)


Mja, een labellostickje stop je zo in je zak, een fles motorolie is al lastiger :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan