flitskastkunst en zo

wat doen we met de kast ?

  • barbequen

    Stemmen: 29 58,0%
  • body-paint

    Stemmen: 1 2,0%
  • platleggen

    Stemmen: 1 2,0%
  • onthoofden

    Stemmen: 10 20,0%
  • bekisten

    Stemmen: 2 4,0%
  • laat aub heel

    Stemmen: 7 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Bovendien spoelt die motorolie zo van die glaasjes af.
Kijk wel ff uit met die troep. Afgewerkte olie bevat héél wat slecht spul.....
 
Ach van mij mogen ze ze allemaal kapot maken/weg halen. Kreeg gisteren voor de derde keer in 1,5 jaar tijd fanmail voor te hard rijden. 139 waar 120 is toegstaan. Na correctie 134, dus 40 pleuro. Valt op zich wel mee, maar toch.
 
Dit is echt lachen, ik wou dat ik de foto had.
Een vriend van me heeft een broer die vroeger bij de ontwikkelkamer heeft gewerkt waar die fotos worden ontwikkeld.

Een grefrustreerde man nam een luchtdrukgeweer en parkeerde zijn auto naast de flits paal. Op het moment dat hij het geweer richtte om de schieten kwam er een hardrijder voorbij. Flits!!!!
Met als gevolg een mooie foto van deze man met gericht geweer, zijn gezicht er goed op en zijn kenteken. Die foto hebben ze daar uitvergroot en aan de muur
gehangen.
Die zou ik zo graag willen hebben.

Maar ehh :} :} voor deze man.
 
een klein diamantje pikken van je vrouw en scherp slijpen,daar trek je toch zo mooie krassen mee door glas ;)
 
hier in belgie hebben ze deze week op zo een kast geschoten
hij zat vol met hagelbollen
en het fototoestel was beschadigd maar zeiden ze de film was nog te ontwikkelen
het is in het nieuws geweest
 
Snap al die commotie om die palen niet erg.
Een beetje motorrijder kijkt ver vooruit wat er op en NAAST de weg gebeurt.
Op tijd je gas los en er is niks aan het handje.
In Rotterdam is het helemaal makkelijk, daar zijn die dingen voor het meeste in fele signaal kleuren. Die zie je op een kilometer afstand al staan.
Wordt je door zo'n gekleurde kast geflitst ben je wel een grote eikel die niet zit op te letten in het verkeer.
Daarbij komt dat je bij een hoop palen ook nog LANGS de lussen kan rijden zonder af te remmen.
Ik heb totaal geen probleem met al die palen, meer met al die klote verkeersdrempels. Das een veel groter probleem. Voor mij geldt dat ik liever 10 palen op rij heb dan 1 verkeersdrempel.
 
Wat zou je als vrouw van zo'n gluiperige flits-nazi nou tegen
je vrienden/kennissen moeten vertellen als ze vragen "wat doet je man
voor de kost?"

Hij is vroeger altijd gepest op school omdat hij ZO dom was !!! en dat is ie nog steeds.
Daarom heeft ie werk gezocht wat goed bij hem past, nl HEEEEEEEEEL DOM werk |( (je mag het eigenlijk ook geen werk noemen)
Verder speelt ie ook blokfluit in een band......jazeker, de Josti-band

Bijlage: randdebiel.jpg
 
full

Weet je wat mij nou humor lijkt, dat er zo'n klein ettertje langsrijdt op z'n fietsje en die kliko omtrapt (deed ik vroeger ook :9 )
 
Hij is vroeger altijd gepest op school omdat hij ZO dom was !!! en dat is ie nog steeds.
Daarom heeft ie werk gezocht wat goed bij hem past, nl HEEEEEEEEEL DOM werk |( (je mag het eigenlijk ook geen werk noemen)
Verder speelt ie ook blokfluit in een band......jazeker, de Josti-band

Dan kunnen we het allemaal zien.. ;)

full


Laat ie dingen maar lekker heel het kost ons als belasting betaler elk jaar weer meer euri.. B|
Wil niet zeggen dat het insmeren met labello geen goede optie is natuurlijk O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan