Flitsmeister snel uitzetten ?

Ik swipe omhoog met mijn iPhone en hij is weg. Maar ik zal je niet te druk maken.
Als ik op de motor zit zet ik hem op motor stand. Bekijk bijlage 1474688
Ik heb een CAT S41, speciaal voor op de motor. Ik had ervaring met Motorola, zogenaamd waterdicht , maar bij de eerste de beste storing bleek dat het laadpoortje gecorrodeerd was, niet meer te maken, terwijl in de Motorola specs stond : IP 54. Ik had het toestel al achter het windscherm, en verticaal. Dus toen gezocht naar war beters, en met betrouwbare specs, toen kwam ik op deze terecht. Maar helemaal wegswipen, dat lukt niet. Dus dan maar uitzetten, FM zegt trouwens dat FM helemaal killen met 1 beweging niet mogelijk is. Dus, het is niet anders.
 
Gebruik je een iOS of Android? Op Android kan je namelijk de app "Tasker" gebruiken om taken mee uit te voeren. Je zou bijv. iets kunnen maken dat als je een bepaalde handeling doet, hij de app afsluit. Als je wat meer info geeft kan er ook een betere oplossing geboden worden ;)
 
Gebruik je een iOS of Android? Op Android kan je namelijk de app "Tasker" gebruiken om taken mee uit te voeren. Je zou bijv. iets kunnen maken dat als je een bepaalde handeling doet, hij de app afsluit. Als je wat meer info geeft kan er ook een betere oplossing geboden worden ;)
O, wat een leuke tip, ik wist niet dat zoiets voor Android er was. In de plee-winkel moet je hem gelijk afrekenen, en €3,59 is voor een goed werkend appje gewoon geen geld, maar als je toch wil proberen (en net effe iets verder scrollt dan de gemiddelde klik-lijer) dan kun je ook een 7 daagse trial downloaden.

Heb je zelf al meer ervaring met Tasker? Leuke dingen mee gedaan?
 
O, wat een leuke tip, ik wist niet dat zoiets voor Android er was. In de plee-winkel moet je hem gelijk afrekenen, en €3,59 is voor een goed werkend appje gewoon geen geld, maar als je toch wil proberen (en net effe iets verder scrollt dan de gemiddelde klik-lijer) dan kun je ook een 7 daagse trial downloaden.

Heb je zelf al meer ervaring met Tasker? Leuke dingen mee gedaan?
Ja. Ik gebruik het voor als mijn headset van de helm verbinding maakt met de telefoon om: Flitsmeister, TomTom Go, Spotify e.d. automatisch te starten.
 
Ja. Ik gebruik het voor als mijn headset van de helm verbinding maakt met de telefoon om: Flitsmeister, TomTom Go, Spotify e.d. automatisch te starten.
Ik heb net een proefversie gedownload ... het zou maar zo kunnen dat als 'ie stabiel blijft dat ik hem volgende week aanschaf. Leuk!
 
Ik weet niet hoe de wetgeving in Duitsland ligt, maar in Nederland geldt voor dit soort feiten een omgekeerde bewijslast. Met andere woorden, als jij niet meewerkt aan het bewijzen van je onschuld wordt aangenomen dat je schuldig bent.
Volgens mij zit onze rechtsstaat toch echt andersom in elkaar, en gelukkig maar. Benieuwd bij welke feiten deze omgekeerde wetgeving dan van toepassing zou zijn?, want van snelheidsbekeuring tot moord ligt de bewijslast bij de justitie, niet bij de beschuldigde.
 
Volgens mij zit onze rechtsstaat toch echt andersom in elkaar, en gelukkig maar. Benieuwd bij welke feiten deze omgekeerde wetgeving dan van toepassing zou zijn?, want van snelheidsbekeuring tot moord ligt de bewijslast bij de justitie, niet bij de beschuldigde.
Je gaat er aan voorbij dat je in dit geval daadwerkelijk info achterhoud, zeg maar net als het niet meewerken aan een bloed- of ademproef terwijl je ruftend naar de drank naast een brandend wrak vol lijken staat. *D
 
Volgens mij zit onze rechtsstaat toch echt andersom in elkaar, en gelukkig maar. Benieuwd bij welke feiten deze omgekeerde wetgeving dan van toepassing zou zijn?, want van snelheidsbekeuring tot moord ligt de bewijslast bij de justitie, niet bij de beschuldigde.

Alle feiten die vallen onder de Wet Administratierechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften (in de volksmond "de wet Mulder") hebben een omgekeerde bewijslast. Jaarlijks bepaalt de politiek welke feiten daar onder vallen. Bij een simpele snelheidsovertreding is het aan de houder van het voertuig te bewijzen dat hij de overtreding niet heeft begaan of dat zijn voertuig er zelfs helemaal niet bij betrokken is.
 
Alle feiten die vallen onder de Wet Administratierechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften (in de volksmond "de wet Mulder") hebben een omgekeerde bewijslast. Jaarlijks bepaalt de politiek welke feiten daar onder vallen. Bij een simpele snelheidsovertreding is het aan de houder van het voertuig te bewijzen dat hij de overtreding niet heeft begaan of dat zijn voertuig er zelfs helemaal niet bij betrokken is.
Dat hebbie een stuk beter verwoord dan dat ik het deed. O-) _O-
 
Je gaat er aan voorbij dat je in dit geval daadwerkelijk info achterhoud, zeg maar net als het niet meewerken aan een bloed- of ademproef terwijl je ruftend naar de drank naast een brandend wrak vol lijken staat. *D
Het is je goed recht om niet op vragen in te gaan, je hebt zelfs zwijgrecht. Ook in het geval van het brandend wrak vol lijken, kan je de bloed-of ademproef gewoon weigeren. Voldoende voorbeelden van waarbij zo voldoende tijd is gerekt. Dat je dan een volkomen debiel bent moge duidelijk zijn, maar zelfs dan ligt de bewijslast nog steeds bij justitie. Innocent untill proven quilty ;).
Even ontopic, je zou ook eens kijken of je met voice control alle apps kan sluiten, of bv in de vergrendelstand kan zetten. Hey google of siri.
 
Alle feiten die vallen onder de Wet Administratierechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften (in de volksmond "de wet Mulder") hebben een omgekeerde bewijslast. Jaarlijks bepaalt de politiek welke feiten daar onder vallen. Bij een simpele snelheidsovertreding is het aan de houder van het voertuig te bewijzen dat hij de overtreding niet heeft begaan of dat zijn voertuig er zelfs helemaal niet bij betrokken is.
Zelfs bij de wet Mulder is er sprake van bewijslast vanuit justitie. Immers de voertuiggegevens, locatie delict, en een foto moeten beschikbaar zijn zodat er bezwaar gemaakt kan worden. Maar ben een beetje door aan het ratelen, deze komt inderdaad heel dicht in de buurt van omgekeerde bewijslast. Weer wat geleerd :t
 
Ik heb de app gekoppeld aan m'n bluetooth apparaten, dus als de auto of intercom aan gaat, start FM op. Wanneer de intercom uit gaat, schakelt FM uit. Krijg je wel een melding van te zien op je scherm (Flitsmeister is uitgeschakeld, want bluetooth verbinding verbroken), maar zo kan je m dus wel snel afsluiten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan