flitsmeister

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
Dit is een gratis app waar flitslocaties op staan.
Wie gebruikt dit op de motor, en hoe doe je dat het beste?
ik ben benieuwd.

nog bedankt.
:)
 
Laatst bewerkt:
Geeft wel veel afleiding, geeft iedere keer een signaal als er een flitser staat op de weg waar jij op rijdt.
Alleen als ik bv bij Hengelo ben begint ie te piepen en geeft aan dat er op de A1 een flitser staat bij Naarden.
Dus ik gebruik 'm in de auto niet meer, zit je iedere keer op je telefoon te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Kon je dit niet vragen in het nieuwe topic?... Gaat speciaal over Apps en daar is deze ook al genoemd..
 
Elke ochtend en middag kijk ik even op de app of er flitsers staan op mijn ww route. Heeft me al vaak genoeg een boete bespaard! Top app!
 
Staan geregeld valse flitsmeldingen in omdat jan en allemaal toezicht/anpr/telcamera's aanziet voor flitscamera's.
Flitsnav van flitsservice is qua betrouwbaarheid een stukje beter.
 
Geeft wel veel afleiding, geeft iedere keer een signaal als er een flitser staat op de weg waar jij op rijdt.
Alleen als ik bv bij Hengelo ben begint ie te piepen en geeft aan dat er op de A1 een flitser staat bij Naarden.
Dus ik gebruik 'm in de auto niet meer, zit je iedere keer op je telefoon te kijken.

Dan zou ik de instellingen nog een keer nalopen. Je kunt het signaal voor nieuwe flitsers uitzetten. Ik krijg nu alleen meldingen voor de weg waar ik op rijd.

Op de motor heb ik het nog niet gebruikt, maar in de auto kan ik niet meer zonder. Zeker op onbekende locaties is het wel prettig om te weten waar ik extra op mijn snelheid moet letten.

Ik moet zeggen dat ik ook nog niet veel valse meldingen heb meegemaakt.
 
Ik heb van die goedkope speakertjes in m'n helm geplakt, daar mijn telefoon op aansluiten met flitsmeister aan. Werkt perfect, gebruik het ook in de auto in een houdertje :Y
 
Geen gebruik omdat ik in NL altijd netjes rij......binnen 10 min. De grens over en gaan.... :]

Ik heb het hier helemaal gehad met die k*t drempels etc... :r
 
Gebruik het niet meer om hij ook constant flitspalen aangeeft op 80-wegen die onder de snelweg door lopen. :')
 
Vaak even voor het rijden kijken, je kunt favoriete wegen instellen, en zo zie je meteen of er flitsers staan of niet. Heeft me al een aantal boetes bespaard :).
 
Laatst bewerkt:
Staan geregeld valse flitsmeldingen in omdat jan en allemaal toezicht/anpr/telcamera's aanziet voor flitscamera's.
Flitsnav van flitsservice is qua betrouwbaarheid een stukje beter.
De beste indicatie is nog auto's die bot op de rem gaan dan weet je al genoeg :+
 
Ik heb m'n telefoon gepaired met m'n bluetooth headset zodat ik lekker muziek kan luisteren onderweg naar het werk. Ik heb geen flitsmeister maar wel flitsnav, telefoon in m'n tanktas (kaartleesvak) en bij mobiele flitsers even een piepje. Flitsnav kan je instellen zoals je wilt, ik heb alleen een geluidssignaal ingesteld voor mobiele flitsers, andere palen weet ik wel te vinden. Trajectcontrole functie is overigens ook erg fijn, niet zenuwachtig op je snelheid letten omdat de app je gemiddelde snelheid weergeeft.
 
_O- _O- _O- lolbroek. wie doet dat nou.

Als ik zo hier en daar de moraalridder reacties zie in de diverse topics, dan zijn het er een hele hoop. Althans een hele hoop die suggereren dat ze nooit de wet overtreden :')
 
Ik gebruik het dagelijks, maar hij gaat zo onterecht vaak af dat ik merk dat ik hem negeer. Het is een domme app. Hij weet maar met moeite op welke snelweg je zit en gaat loeien voor flitspaalen 150 km verderop. |(

Op de motor lijkt het me helemaal nutteloos omdat je niet kan zien waar hij je voor waarschuwt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan