flitsmeister

"Het verkeer"
Je kan ze ook zelf melden + file en maps met daarop de files. Ook kan je je voorkeurswegen aangeven. Gebruik het al 2 jaar en geen boetes gehad. Heb pas 1 keer mee gemaakt dat hij er eentje gemist had (of de flitser was gemeld toen ik al op de weg zat).
 
Gebruik de app en tot nu toe is die redelijk correct, rij bijna nooit snelweg op de motor dus dat durf ik niet te zeggen maar vaste flitspalen geeft die altijd netjes aan en mobiele flitsers ben ik nog niet tegen gekomen. Via me interphone hoor ik optijd de piepjes :D
 
Het is een beetjw tegenstrijdig. Nu gebruik ik flitsnavaar dat vind ik niks. Rij ik op de snelweg, pieptie vanwege een flitser op de naastgelegen ventweg. Sinds kort probeer ik flitsmeister. Lijkt iets beter.

Allemaal in de auto overigens. Op de motor rij ik nooit te snel.

;)
 
Mee eens. Flitsers.mobi (betaalde app maar waard) vind ik veel beter. Flitsmeister zet ik er meestal nog bij aan. Liever teveel meldingen dan te weinig :).
 
Liever teveel meldingen dan te weinig :).

En daar ben ik het absoluut niet mee eens. Flitsmeister loeit als een dolle tijdens mijn dagelijkse ritten naar mijn werk. 95% van de keren omdat er op naastgelegen wegen of 100km verderop een flitspaal staat. De keer dat er echt een flitser op mijn weg stond had ik het niet eens meer in de gaten.
 
Even dit topic afstoffen.
Ik wil Flitsmeister alleen op de achtergrond aan hebben. (Geluid is genoeg).
Zeker omdat ik met Osmand+ navigeer op mijn telefoon.
Maar ik krijg nog steeds het scherm met de mobiile flister inbeeld als er eentje in de buurt staat. Dat is vervelend, want ik krijg het niet makkelijk weg (handschoen moet uit).
Klik ik op de pijl "terug" dan wil Flitsmeister afsluiten.

Het moet ergens een setting zijn, maar ik kan hem niet vinden.
Iemand?
 
Even dit topic afstoffen.
Ik wil Flitsmeister alleen op de achtergrond aan hebben. (Geluid is genoeg).
Zeker omdat ik met Osmand+ navigeer op mijn telefoon.
Maar ik krijg nog steeds het scherm met de mobiile flister inbeeld als er eentje in de buurt staat. Dat is vervelend, want ik krijg het niet makkelijk weg (handschoen moet uit).
Klik ik op de pijl "terug" dan wil Flitsmeister afsluiten.

Het moet ergens een setting zijn, maar ik kan hem niet vinden.
Iemand?

Wat voor een telefoon ?
 
Nomu S10 Android 6.
Maar .... stom, ik wilde flitsmeister downloaden, maar had flitsnav gedaan ....

Sorry.

Ga nu kijken hoe ik Flitsmeister op de achtergrond kan laten draaien.
 
Flitsmeister kan op de achtergrond draaien. Is een instelling.

Ik heb overigens flitsmeister ingesteld dat deze opstart als ik mijn bluethoot headset aanzet. Super makkelijk.

Telefoon meenmenen doe je toch al en je headset aanzetten super makkelijk. Wel even uit je hoofd leren welk piepje wat is. (kan je ook instellen)

O, ja ook vertraagd afspelen aanzetten.
 
Flitsmeister kan op de achtergrond draaien. Is een instelling.

Ik heb overigens flitsmeister ingesteld dat deze opstart als ik mijn bluethoot headset aanzet. Super makkelijk.

Telefoon meenmenen doe je toch al en je headset aanzetten super makkelijk. Wel even uit je hoofd leren welk piepje wat is. (kan je ook instellen)

O, ja ook vertraagd afspelen aanzetten.

Hoe werkt dat? Is dat een IFTTT scriptje?
 
full


QuadLock, Flitsmeister aan, en knallen maar.. :]
 
Daar, en dan een Bluetooth apparaat koppelen. Dan is er een vinkje: start automatisch wanneer je verbinding maakt met een Bluetooth apparaat, waar weer onder staat in de voor of achtergrond.

Ik kan alleen 'automatisch starten'

Maar ik kan daar nergens de voorwaarde aan hangen dat het pas geactiveerd wordt wanneer ik mijn headset koppel
 
Beetje off topic, maar waar heb je die QuadLock gekocht? Dacht dat ie alleen in de VS te bestellen was.

Rechtstreeks bij QuadLock zelf, gelijk voor de motor, racefiets, auto, etc..
CoolBlue heeft ze heel kort in het assortiment gehad zag ik, maar volgens mij nu niet meer.
 
Ik ken de hele flitsmeister app niet, dus ik weet niet hoe goed hij is.

Ik gebruik altijd Waze, ook een gratis app, die naast de doorgegeven (snelheids)controles/flitsers ook andere gevaren onderweg meldt (objecten op de weg/vluchtstrook). Tevens meldt hij vertragingen door ongeval/drukte/brug open en past hierop je route aan indien nodig.
 
Ik gebruik flitsmeister in combinatie met een midland dingetje gemonteerd aan mijn helm, aangesloten via bluetooth. Geen scherm whatsoever.

Let wel dat het niet 100% foolproof is, soms is er lag, andere keren staat je telefoon op mute en hoor je het alarmpje niet.
 
Ik gebruik 'm ook, staat op m'n telefoon en streamt via bluetooth m'n helm binnen. Ideaal, heeft me binnendoor-rijdend wel eens goed gewaarschuwd. Waarschuwt ook regelmatig voor stilstaande voertuigen langs de weg, handig want dat levert altijd onrust op bij de automobilisten.

Maar, wat ik me afvraag: op de A2-trajectcontrole gaat de trajectcontrole volgens Flitsmeister twee of drie keer 'uit', maar dit is toch niet zo? Als ik Flitsmeister zou geloven, zou ik na de tweede stellage met meetapparatuur vol gas kunnen geven naar stellage 3; alwaar de trajectcontrole opnieuw begint.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan