flitsmeister

Ah die optie mis ik.. :?

Heb je de meeste recente versie? Als je FM aan hebt staan op het tandwieltje drukken, en dan staat onder het kopje Algemeen "Automatisch starten" Daar kan je allerlei instellingen weergeven. Voorgrond, achtergrond, bij welk apparaat etc.

29l1ynW.png

 
Laatst bewerkt:
Heb de tomtom 450, die kun je in verbinding stellen met je telefoon, heb je live flitster en file update...
In Luxemburg al een keer gered, tomtom begint ineens rood te flikkeren hu?
Ohw flitser...scheelt toch weer paar tientjes
 
Maar, wat ik me afvraag: op de A2-trajectcontrole gaat de trajectcontrole volgens Flitsmeister twee of drie keer 'uit', maar dit is toch niet zo? Als ik Flitsmeister zou geloven, zou ik na de tweede stellage met meetapparatuur vol gas kunnen geven naar stellage 3; alwaar de trajectcontrole opnieuw begint.
Volgens mij wel. Voor elk van de 3 stukken zie je ook een bord langs de weg staan die het trajectstuk aangeven.

Rij er elke dag en gebruik die tussenstukken vaak om autos waar je in het trajectstuk net niet voorbij komt in te halen, nog geen boete gezien
 
....Maar, wat ik me afvraag: op de A2-trajectcontrole gaat de trajectcontrole volgens Flitsmeister twee of drie keer 'uit', maar dit is toch niet zo? Als ik Flitsmeister zou geloven, zou ik na de tweede stellage met meetapparatuur vol gas kunnen geven naar stellage 3; alwaar de trajectcontrole opnieuw begint....

Bij mijn weten bestaat die trajectcontrole inderdaad uit verschillende stints, van oprit naar afrit. Ze zijn niet gekoppeld, dat is schijnbaar te ingewikkeld.
Dus wat ik inderdaad wel eens doe als alles weer zo irritant op een kluit rijdt, even gas geven bij de afrit, alles voorbij en net na de oprit gas er af en weer keurig 100 rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan