Flitspaal die van voren flitst

Dus ik vandaag de stoute pet op en 'het' maar gedaan.

Op de N201 (Aalsmeer richting Schiphol) staat er eentje vlak voor de brug. In de auto, zowel prive als werk, al tich keer langs gereden en dacht nu op me motor ik pak hem ff. Dus ikke gas er op linker handje zwaaien, maar gebeurde niets. Rolletje zal wel leeg zijn of een lege paal. Stond ik dus mooi voor lul zwaaiend naar een paal die niets deed. :+

_O- _O- _O-
 
ik pleit voor een flitser van voren in België,
mn collega heeft het weeral zitten!
(op een plaats die ook door mij wel eens (vrij snel) word gepasseerd)
 
Vandaag eindelijk gelukt, motor net gewassen dus hij staat schoon op de foto. Wel van voren natuurlijk! *O*

Weer een hard betalende hardwerkende burger bespaard van financieel leed.
 
Dus ik vandaag de stoute pet op en 'het' maar gedaan.

Op de N201 (Aalsmeer richting Schiphol) staat er eentje vlak voor de brug. In de auto, zowel prive als werk, al tich keer langs gereden en dacht nu op me motor ik pak hem ff. Dus ikke gas er op linker handje zwaaien, maar gebeurde niets. Rolletje zal wel leeg zijn of een lege paal. Stond ik dus mooi voor lul zwaaiend naar een paal die niets deed. :+

Niet iedere paal heeft tegenwoordig een flits nodig om toch te kunnen fotograferen.
 
Wie weet waar in omgeving Enschede een flitser staat die van voren flitst?
Ik ben zo'n ding nou toch nog nooit tegen gekomen he... -O-
 
Wie weet waar in omgeving Enschede een flitser staat die van voren flitst?
Ik ben zo'n ding nou toch nog nooit tegen gekomen he... -O-


dat geval dat op de weg van enschede naar hengelo staat vlak voor afslag campus?
en als je bij het ziekenhuis naar de snelweg gaat (of zijn dat roodlicht flitsers?)

of ff naar dld net over de grens:

Google Maps
staan er twee en 1 doet het er altijd van.
mooie oranje flits.

tip: haal voor de flitspaal een auto over de middenstreep in met hoge snelheid :+

http://www2.flitspaal.nl/pls/flits/fl_flitspaal.regio_details?p_reg_id=162
 
Laatst bewerkt:
dat geval dat op de weg van enschede naar hengelo staat vlak voor afslag campus?
en als je bij het ziekenhuis naar de snelweg gaat (of zijn dat roodlicht flitsers?)

of ff naar dld net over de grens:

Google Maps
staan er twee en 1 doet het er altijd van.
mooie oranje flits.

tip: haal voor de flitspaal een auto over de middenstreep in met hoge snelheid :+

http://www2.flitspaal.nl/pls/flits/fl_flitspaal.regio_details?p_reg_id=162


Flitst die beide weghelften? ;(

Vaak als ik (met de auto) de stad uitrij geef ik daar al flink gas omdat ik dacht dat die toch maar de ingaande strook (de weghelft die enschede in gaat) flitst
 
Flitst die beide weghelften? ;(

Vaak als ik (met de auto) de stad uitrij geef ik daar al flink gas omdat ik dacht dat die toch maar de ingaande strook (de weghelft die enschede in gaat) flitst

sinds wanneer doe je dat dan?
normaal heb je wel binnen 4 weken bericht aangezien die volledig digitaal is
 
sinds wanneer doe je dat dan?
normaal heb je wel binnen 4 weken bericht aangezien die volledig digitaal is

Oh nou dan heb ik geluk,
wel meer dan 2 maand geleden was dat.

Deze bedoel je toch?

21957877.jpg


Ik dacht dus echt dat die alleen de weghelft zou flitsen die Enschede ingaat,
Volgens mij liggen er ook niet eens van die draden onder het wegdek als je Enschede uitrijd, tenminste dat denk ik als ik het me een beetje herriner
 
Oh nou dan heb ik geluk,
wel meer dan 2 maand geleden was dat.

Deze bedoel je toch?

[afbeelding]

Ik dacht dus echt dat die alleen de weghelft zou flitsen die Enschede ingaat,
Volgens mij liggen er ook niet eens van die draden onder het wegdek als je Enschede uitrijd, tenminste dat denk ik als ik het me een beetje herriner

Bij die flitspaal kijk ik altijd goed uit, gelukkig valt die ook niet zo op :')
Heb meer last van de mobiele flitsers op de A1 en op de Auke Vleerstraat.
 
Laatst bewerkt:
Bij die flitspaal kijk ik altijd goed uit, gelukkig valt die ook niet zo op :')
Heb meer last van de mobiele flitsers op de A1 en op de Auke Vleerstraat.

nu met het mooie weer mag je wel oppassen in enschede en omgeving, barst altijd van de mobiele controles.

zie dat je in munster woont.
hoe is het stappen daar op woensdag en zaterdag en wat zijn de beste tenten fur heisse deutsche madeln :+
 
Oh nou dan heb ik geluk,
wel meer dan 2 maand geleden was dat.

Deze bedoel je toch?

[afbeelding]

Ik dacht dus echt dat die alleen de weghelft zou flitsen die Enschede ingaat,
Volgens mij liggen er ook niet eens van die draden onder het wegdek als je Enschede uitrijd, tenminste dat denk ik als ik het me een beetje herriner
Als je enschede inrijdt hoeven die draden er ook niet te liggen hoor.. het is niet voor niets radarcontrole.
 
Hoe zit dat nou bij een mobiele controle waarbij je van de voorkant geflitst wordt, maar de agent checkt daarna je kenteken en noteerd deze :?

Nog nooit iemand toch een boete gekregen i.v.m. een weerspeigeling op een voorruit van een koekblik ofzo (niet geheel onmogelijk :9 ) :?
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit geflitst, maar zonder rbw is dat niet moeilijk.

Wat ik me afvraag; op welke meet dat ding eigenlijk?

Als de flitspaal nou staat op positie B en je rijdt in de richting van A naar C en hij flits van voren. Dan meet ie dus ergens tussen A en de B... maar als ie van achter flits, dan rijdt jij op positie C, maar waar heeft ie dan gemeten? Hoeveel meter ervoor?

__A______B=PAAL______C____
 
Nog nooit geflitst, maar zonder rbw is dat niet moeilijk.

Wat ik me afvraag; op welke meet dat ding eigenlijk?

Als de flitspaal nou staat op positie B en je rijdt in de richting van A naar C en hij flits van voren. Dan meet ie dus ergens tussen A en de B... maar als ie van achter flits, dan rijdt jij op positie C, maar waar heeft ie dan gemeten? Hoeveel meter ervoor?

__A______B=PAAL______C____

zo'n ding werkt toch met radar of inductielussen in het wegdek?

wikipedia: Flitspalen en flitskasten bevatten een mechanisme om een snelheidsmeting uit te voeren, zoals een Doppler-radar en een camera waarmee een foto wordt gemaakt van het kenteken van ieder voertuig dat sneller rijdt dan de snelheid waarop de flitspaal is ingesteld. Een flitspaal moet periodiek worden geijkt.

Vandaag wel weer gespeeld met drie flitspalen :) 1x Kleve (D), 1x in Nijmegen en 1x in Venlo op weg naar de grens.... in beide gevallen een grote smile en een :W (een soort van genoegdoening voor alle bekeuringen in het verleden bij die krengen)
 
Nog nooit geflitst, maar zonder rbw is dat niet moeilijk.

Wat ik me afvraag; op welke meet dat ding eigenlijk?

Als de flitspaal nou staat op positie B en je rijdt in de richting van A naar C en hij flits van voren. Dan meet ie dus ergens tussen A en de B... maar als ie van achter flits, dan rijdt jij op positie C, maar waar heeft ie dan gemeten? Hoeveel meter ervoor?

__A______B=PAAL______C____


Je hebt hem in één keer goed. Teminste de palen die met lussen werken. Bedenk echter wel dat A en C eigenlijk op de zelfde positie staan. Als jij namelijk op hem afkomt en hij flits van voren dan staan de lussen op positie A en dat betekend als er een voertuig te gemoet komt hij deze ook met op punt A. Vanuit ons oog punt dat hij van achter zou flitsen is dit dus punt C.

Volg je nog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan