Flitspaal Hoofddorp tegenover de Mac..

Maybe dat iemand dit weet:

Flits deze alleen rood licht of ook snelheid?

Alvast bedankt.. ;)



Ahum..kuch.......ook voor roodlicht....

Jij hoopt nu ernstig dat 'ie niet aanstond neem ik aan? O-)


[edit]ook voor snelheid bedoel ik dus...
 
Laatst bewerkt:
Al die flitsers werken met lussen in de grond. Ik kom er tussen Alkmaar en Amsterdam een stuk of 6 tegen. Allen rijd ik een tikje te hard langs (Ja onverantwoord en enige excuus is dat het meestal rond 3uAM is) en als je over de middenlijn rijdt, dan rijdt je tussen de drukpunten voor linker en rechter baan voor rechtdoorgaand verkeer door. Werkt bijv ook heel goed richting Wormerveer vanaf de A9, bij de heuvel en dat tankstation.

Misschien te laat voor nu, maar handig voor in de toekomst.
:]
 
Voor rood licht




en voor snelheid.


Dat laatste weet ik helaas uit eigen ervaring. ;(
 
Als er nou iemand de server kan kraken waar die flitser op aangesloten staat , kunnen we de foto's direct up-loaden op het forum ... scheelt weer een hoop "ge-fotosoep" , en zo hebben we tenminste nog wat aan die foto's ..... O-)
 
Als er nou iemand de server kan kraken waar die flitser op aangesloten staat , kunnen we de foto's direct up-loaden op het forum ... scheelt weer een hoop "ge-fotosoep" , en zo hebben we tenminste nog wat aan die foto's ..... O-)

Dat is makkelijk hoor gewoon het kabeltje volgen vanuit de flitskast en je komt vanzelf bij de server aan.....
:+
 
mijn ouwe heer kreeg er vorige maand op zijn suuz een boete voor te hard door rood rijden dus zeker voor allebei! :r
 
Al die flitsers werken met lussen in de grond. Ik kom er tussen Alkmaar en Amsterdam een stuk of 6 tegen. Allen rijd ik een tikje te hard langs (Ja onverantwoord en enige excuus is dat het meestal rond 3uAM is) en als je over de middenlijn rijdt, dan rijdt je tussen de drukpunten voor linker en rechter baan voor rechtdoorgaand verkeer door. Werkt bijv ook heel goed richting Wormerveer vanaf de A9, bij de heuvel en dat tankstation.

Misschien te laat voor nu, maar handig voor in de toekomst.
:]
Dus jij beweert dat als je tussen de lussen door rijdt bij de Krokodil, dat dat ding niet afgaat?
Da's nog eens info waar je wat aan hebt... :} .
 
Dit zijn inductielussen die iha gevoeliger zijn afgesteld dan die van stoplichten. Het kan dus voorkomen dat 'ie wel afgaat als je langs de lus rijd....


... je verstoort nl. het magnetisch veld.
 
Dit zijn inductielussen die iha gevoeliger zijn afgesteld dan die van stoplichten. Het kan dus voorkomen dat 'ie wel afgaat als je langs de lus rijd....


... je verstoort nl. het magnetisch veld.


Soms wel en soms niet , je magn. veld moet wel groot genoeg zijn en soms werkt dat niet op een motor !
 
Als er nou iemand de server kan kraken waar die flitser op aangesloten staat , kunnen we de foto's direct up-loaden op het forum ... scheelt weer een hoop "ge-fotosoep" , en zo hebben we tenminste nog wat aan die foto's ..... O-)



tijd voor joe bar 7 ...dacht ik zo ;)


Generator in de buurt verbergen...flits dat ding zich de tyf....s en maar vol dat rolletje iedere keer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan