Flitspaal Puttershoek

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Wie weet of dit kreng (Puttershoek Rondweg N217 A29 21.9 In Bocht -Inhaalverbod- Na Kruispunt Maasdam) geladen is/was op 1 april?
Kwam daar dus met niet al te geringe snelheid, op de verkeerde rijbaan voorbij zetten... |(
 
Als je op de verkeerde rijbaan rijdt is er toch niets aan de hand!? :? Dan is ie op de andere rijbaan gericht, of heb ik het verkeerd? Weet nl. niet hoe die dingen precies meten, maar ze staan toch afgesteld per rijbaan?
 
Ja da's dus de vraag. Ik was dus aan het inhalen en het is een radar-monster, maar ik weet niet of ik nou nog aan de verkeerde kant van het lijntje reed...
 
Laatste reactie voor vannacht. Gewoon een moker pakken en de radarkast aan diggelen slaan. Vind je een fotorolletje dan deze meenemen en je zo snel mogelijk uit de voeten maken naar de motor en er vandoor gaan. Fotorolletje vernietigen net zoals ze met het beroemde Srebenica-rolletje gedaan is. Gestraft word je dan toch niet...
 
Pakt beide banen, en als je mazzel heb ook tegemoet komend verkeer (voor als je in de auto zit).

Ook die incognito auto's flitsen verkeer beide kanten op.

john.
 
Blijven wachten zou ik zeggen. Ben er momenteel ook mee bezig, al weet ik zeker dat ik geflitst werd :(

Vraag is alleen hoeveel ik moet dokken, maar echt heel veel zal het niet zijn, al is het altijd te veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan