Flitspaal!! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmie1010

Rookie
3 jul 2009
4
0
Nijmegen
Hallo mensen,

Ik reed vandaag in Nijmegen langs een flitspaal, helemaal niet in de gaten terwijl ik er regelmatig rijd :(
Hij flits op rood licht en snelheid.
Ik reed helaas te hard tussen de auto's door, kan het hierbij zijn dat ik heel misschien toch niet geflitst ben, doordat ik tussen die auto's reed of kan ik de bekeuring opwachten???

Groetjes
 
Hallo mensen,

Ik reed vandaag in Nijmegen langs een flitspaal, helemaal niet in de gaten terwijl ik er regelmatig rijd :(
Hij flits op rood licht en snelheid.
Ik reed helaas te hard tussen de auto's door, kan het hierbij zijn dat ik heel misschien toch niet geflitst ben, doordat ik tussen die auto's reed of kan ik de bekeuring opwachten???

Groetjes

Euhm... jij rijd dus of door rood of met meer dan 50 tussen auto's door?
 
Het kan zijn dat je hierbij heel misschien toch niet geflitst bent.

Het kan ook dat je hierbij heel misschien wel geflitst bent.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

:+
 
Ligt eraan...kwam je langs de digitale palen dan ben je zeker geflits. Het ligt eraan waar op dat moment de auto rechts van je was.
 
Euhm... jij rijd dus of door rood of met meer dan 50 tussen auto's door?

Nee, de auto's waren net aan het rijden en ik zat er al tussen, dus f gas erbij voor t laatste stukje snap je?
 
Euhm... jij rijd dus of door rood of met meer dan 50 tussen auto's door?

Nee, de auto's waren net aan het rijden en ik zat er al tussen, dus f gas erbij voor t laatste stukje snap je?

Dus je reed niet door rood, maar te snel over de streep?

Goede kans dat je het wel binnenkrijgt
 
Laatst bewerkt:
Nee, de auto's waren net aan het rijden en ik zat er al tussen, dus f gas erbij voor t laatste stukje snap je?

Dan rij je alsnog knap hard er tussen door als je met meer dan 50 over de streep komt.

Overigens quoten doe je door dat meest rechtse knopje boven aan mijn post te gebruiken ;)

heb je nou je zin...

moraalridder

:Y
 
Laatst bewerkt:
Dan rij je alsnog knap hard er tussen door als je met meer dan 50 over de streep komt.

Overigens quoten doe je door dat meest rechtse knopje boven aan mijn post te gebruiken ;):Y

Ik vroeg niet of ik hard ertussendoor reed :)
Ik vroeg of de kans er is dat ik niet geflitst ben :+
 
faler :')

ik zat me net af te vragen waar het vrijdagmiddag topic was.... :z

:W
 
Laatst bewerkt:
Is dan duidelijk te onderscheiden wie er harder dan 50 rijdt? Meerdere kentekens op één foto is reden voor seponeren. Mocht je toch fanmail uit Leeuwarden ontvangen, dan fotootje opvragen.
 
ach niet zo janken hoor, hier helemaal een topic voor aanmaken...

rij je door rood dan heb je die 150 euro gewoon verdiend.
ach, ze had zich er toch al speciaal voor aangemeld, dus waarom niet :X :')
 
Laatst bewerkt:
Is dan duidelijk te onderscheiden wie er harder dan 50 rijdt? Meerdere kentekens op één foto is reden voor seponeren. Mocht je toch fanmail uit Leeuwarden ontvangen, dan fotootje opvragen.

:^

Kans zit er dus gewoon in dat ze het niet kunnen opmaken uit de foto als het echt druk/onoverzichtelijk was.
 
Je kenteken moet toch op een bepaalde lijn/hoek liggen van de foto? Zo niet, geldt de foto toch niet meer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan