Flitspaal!! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom *D


En ja, flitspalen flitsen :Y
en dat is jammer maar niet het einde van de wereld, boete betalen en de volgende keer beter opletten :
 
Is dan duidelijk te onderscheiden wie er harder dan 50 rijdt? Meerdere kentekens op één foto is reden voor seponeren. Mocht je toch fanmail uit Leeuwarden ontvangen, dan fotootje opvragen.

Jammer dat gaat niet op bij een RL flitser: die geeft netjes aan welke baan de overtreding heeft begaan :z
 
Btje jammer dit...
Wat verwacht je dan? Dat iedereen huilend in je armen valt vanwege het grote onrecht dat je is aangedaan?

tuurlijk, het is dom en ik kan me voorstellen dat je baalt maar d'r is verder weinig aan te doen dan een paar weken afwachten. Met een beetje mazzel hoor je er niets meer van, als je pech hebt moet je een paar tientjes dokken (ik ga er van uit dat je niet overdreven hard reed). Volgende keer let je wel beter op ;)
 
Laatst bewerkt:
[me="Faithy"]zet even een doos tissues neer 8-)[/me]

zie, ik ben de rotste niet 8-)
 
Btje jammer dit...
Voor jou is dit misschien allemaal nieuw, maar voor de echte diehards van MF is dit al het zoveelste topic waarin zo'n vraag gesteld wordt. :( Levert meestal ook niks op, omdat niemand een zinnig antwoord op de vraag kan geven. :N

Kan me voor stellen dat ze (we :P ) dan een beetje melig reageren. :+
 
Wat verwacht je dan? Dat iedereen huilend in je armen valt vanwege het grote onrecht dat je is aangedaan?

tuurlijk, het is dom en ik kan me voorstellen dat je baalt maar d'r is verder weinig aan te doen dan een paar weken afwachten. Met een beetje mazzel hoor je er niets meer van, als je pech hebt moet je een paar tientjes dokken (ik ga er van uit dat je niet overdreven hard reed). Volgende keer let je wel beter op ;)

Ah, zo ken ik je weer ;)
 
Poging tot serieuze reactie :P

Mijn eerste boete (flits!) was ook even k*t, [moraalriddermodus] maar je maakt toch wel zelf de overtreding [/moraalriddermodus]. Maar zoals al is aangegeven, misschien heb je geluk ;)
 
Voor jou is dit misschien allemaal nieuw, maar voor de echte diehards van MF is dit al het zoveelste topic waarin zo'n vraag gesteld wordt. :( Levert meestal ook niks op, omdat niemand een zinnig antwoord op de vraag kan geven. :N

Kan me voor stellen dat ze (we :P ) dan een beetje melig reageren. :+

daarbij..

www.ishetalvrijdag.nl

:9
 
Voor jou is dit misschien allemaal nieuw, maar voor de echte diehards van MF is dit al het zoveelste topic waarin zo'n vraag gesteld wordt. :( Levert meestal ook niks op, omdat niemand een zinnig antwoord op de vraag kan geven. :N

Kan me voor stellen dat ze (we :P ) dan een beetje melig reageren. :+
:^


Normaal zijn we best wel lief :)
 
O-)

poging tot serieus antwoord:

faler :')

Wat denk je..

Popje, wij zitten niet met een fototoestel in die flitspaal en kunnen even spieken of we jou er toevallig op hebben gezet :N Hoe moeten wij nou weten of jij geflitst bent of niet en als wel, of ze dan een geldige foto van je hebben? :?

Als het over de oranjesingel gaat, dan is de kans groot dat er daar elke ochtend meerdere rood-licht foto's gemaakt worden. Of die allemaal bekeurd worden? Geen idee, ik rijd nooit door rood (uiteraard!) :)

Dus, zet een pot thee, pak een goed boek en een kussentje en ga naast de brievenbus wachten... ;)
 
Oh, en heel veel vrouwen zijn er hier ook niet, dus Faithy voelt zich een beetje bedreigd. Maar het gerucht gaat dat ze ook best lief kan zijn :9
 
O-)

poging tot serieus antwoord:

faler :')

Wat denk je..

Popje, wij zitten niet met een fototoestel in die flitspaal en kunnen even spieken of we jou er toevallig op hebben gezet :N Hoe moeten wij nou weten of jij geflitst bent of niet en als wel, of ze dan een geldige foto van je hebben? :?

Als het over de oranjesingel gaat, dan is de kans groot dat er daar elke ochtend meerdere rood-licht foto's gemaakt worden. Of die allemaal bekeurd worden? Geen idee, ik rijd nooit door rood (uiteraard!) :)

Dus, zet een pot thee, pak een goed boek en een kussentje en ga naast de brievenbus wachten... ;)
Voordeel tegenwoordig is dat het je niet zoveel thee kost omdat de bekeuring met 1 tot 1,5 week wel binnen is. :+ Potje of 10 moet kunnen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan