Flitspaal!! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Frankrijk is het soms lachen....
Dan staat er een bord, in het frans, met een mooie tekening van geluidsgolven of zo en een auto en een motor, en daar staat dan dat er voor uw veiligheid en die van anderen de snelheid wordt gecontroleerd, en zo'n 10 of 20 meter verder staat dan een uilenkast groot genoeg om er een een gendarme met een fototoestel, z'n stokbrood, een camembert en ene liter rode wijn in te versteken...
Nu ja, dan rem je even af, en je gaat een paar honderd meter rustig an.
Frankrijk is leuk!

BTW, tegenliggende flitstkasten zijn ook leuk, ik heb ze meegemaakt op de Meersenerweg in Maastricht, en in Steijn na het winkelcentrum, op de weg naar Urmond. Die flitsen je ook frontaal. Dat heb ik meegemaakt. En dat moeten ze zelf weten, ik heb geen naamkaartje voor op de motor!
 
Ze? Oh shit! B|



@TS: Haaaaaaai! :W

Alles goed? Foto? Vrijgezel?


Oh ja, en wat rij je? :)

Nee het is een kerel die Kim heet :+


@TS, vind het ook een beetje een vaag verhaal. Maar als je auto's inhaalde staan er waarschijnlijk meerdere voertuigen op de foto dus volgens mij kan je dan gewoon roepen;

Shaggy-wasn%27t-me.jpg
 
BTW, tegenliggende flitstkasten zijn ook leuk, ik heb ze meegemaakt op de Meersenerweg in Maastricht, en in Steijn na het winkelcentrum, op de weg naar Urmond. Die flitsen je ook frontaal. Dat heb ik meegemaakt. En dat moeten ze zelf weten, ik heb geen naamkaartje voor op de motor!

Hier in de achterhoek heb je ze ook gewoon hoor, wel hard zoeken voor je uberhaupt een flitskast vind :+
 
Jaaa, Testa, de achterhoek...
Ik kom zelf oet Twente, lang geleden...
En da´s al 10 joar geleden da´k doar nog heb gereden,...
En toen ha´je doar nog gien oelekasten! (Ootmarssum, Denekamp, Tubbergen, die´je kaant)
 
De volgende keer dat je er rijd even op de weg kijken hoe de lussen liggen.

Wanneer je ze weet en je bent er niet overheen gereden is het waarschijnlijk goed gegaan.

En meerdere auto's maakt niet uit bij een lussen meting, via de lus weten ze nl. in welke baan de overtreder zit

En verder is er idd niets over te zeggen, maar wanneer je precies in het midden zat geef ik je meer dan 50% kans dat je geen bekeuring krijgt.

Toch blijft de kans 50%
 
Ik laat mij graag flitsen ....... van voren _O- _O- _O-

Kom vrijwel dagelijks langs zo'n flitspaal en kan het niet laten om dan ook even het universele gebaar van ongenoegen te showen :W
 
Foto opvragen!!!!
Als er namelijk meerdere voertuigen op 1 foto staan
kunnen ze niet bewijzen dat jij de gene was die te hard reed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan