flitspaal...?

Bullet

MF'er
13 okt 2002
206
0
Bodegraven
Ik reed vanmiddag omgeving soest met een snelheid van 162 km/u langs een flitspaal die gebruikt wordt alvorens men een snelweg op rijdt, hierbij staan dus ook verkeerslichten (die vandaag overigens niet aanstonden, omdat er geen file staat op zondag) Mijn vraag is: flitst deze ook op snelheid????

groetjes,

Timon
 
85341


geen idee trouwens :P
 
Als het goed is zitten er lussen op de grond als je dan door rood rijd flitst hij je
maar als hij je flitst zet hij je snelheid er ook nog ff bij Gratis en voor niets :)
 
Die flitsen niet als je er te hard langs gaat....
of ze er gratis en voor nix je snelheid bijzetten als je door rood gaat weet ik niet...
maar als je niet door rood gaat -> geen probleem!
(tenminste..... dat hoop ik anders heb ik heel wat uit te leggen over het afgelopen jaar, zijn wel een beetje traag dan!)

maarrrrrr:
is het niet verstandig je dit soort dingen af te vragen VOOR je er met die snelheden langsknalt? :+
 
ja het zal wel te laat zijn geweest vanacht ofzo...ik was wel wakker maar net te traag van begrip..
 
Je kan geluk hebben, maar meestal flitsen deze apparaten ook los van het door rood licht rijden. '(

Maar ik zou zeggen ga ff langs die paal haal het rolletje eruit en check 't ff :9

mzls
 
hmmmz...
ik ken er hier anders geen een die dat wel doet.
we hebben het toch over zo'n "doseerlicht" bij de oprit van sommige snelwegen?
niet over een gewoon roodlichtflitsapparaatding? (ik ook een keer zeggen: mooi scrabblewoord :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan