Flitspalen A32 richting leeuwarden ??

CyberJ

MF'er
4 apr 2002
159
7
Breda
Ik ga zaterdag (waarschijnlijk) mijn eerste motor ophalen. Samen met een collega vanuit dordrecht naar Dokkum heen en weer. Terug waarschijnlijk dan op de motor.
Om nu zowel heen als terug geen leuke boete te krijgen, vroeg ik mij af of er veel van die irritante flitspalen langs de A32 staan.

gr
CJ
 
Like duhh |(

Harder dan 210 gaat mijn auto toch niet.
Motor haalt de 170 maar net.
Ik wil echter een beetje doorrijden naar Dokkum toe. Dus harder dan 130Km/u
 
Naar Dokkum is een treffer met flitsers.
Bij de verkeerslichten iig.
Kijk ook erg uit in Leeuwarden en hou je daar maar aan de snelheid.
Maak ieder bosje maar verdachte nummer 1 voor jezelf.
Echt 50 waar je 50 mag en 70 waar je 70 mag.

Edit...je vroeg naar de A32, daar heb ik persoonlijk nog nooit één gezien, maar zullen ze ongetwijfeld ook weleens controleren.
Daar rij ik altijd ehhhhh....te langzaam ofzo ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, damn.. das minder. Op de snelwegen ook zo erg Lage CB ?
Klinkt alsof jij ook uit die hoek komt. ;)
 
Volgens mij valt het langs de A32 wel mee maar van die irritante controles heb je tegenwoordig overal dus het blijft goed opletten, in Leeuwarden zelf staan er wel enkele langs de doorgaande wegen (door Leeuwarden), bij het Drachtsterplein staat er ook 1.
 
Hmm, damn.. das minder. Op de snelwegen ook zo erg Lage CB ?
Klinkt alsof jij ook uit die hoek komt. ;)

Nee zeg...ik uit Friesland...tsssssss ;)

Lees knipoog vriend })
Op de snelweg heb ik daar nog nooit één gezien.

Ik heb niet zo'n heel goed richtingsgevoel maar, als je over Zwolle komt :?
Ook daar uitkijken. Verder is het goed te doen.

Ik weet niet waar je moet zijn in Dokkum, maar als je in (de buurt) van Oost moet zijn...
Ga dan niet op de laatste rotonde die je tegenkomt linksaf richting Dokkum, maar rechtdoor richting Lauwersoog. Hoef je niet het hele durp door.
Ik geloof dat die weg de "Lauwerseeweg" heet waar je vanaf komt.
 
Dordrecht: A15 >> A27 >> A28 >> A32 > Leeuwarden

Ik weet niet welke route jij net uittekende, maar das rondjes/om rijden volgens mij :? :z
 
Nee zeg...ik uit Friesland...tsssssss ;)

Lees knipoog vriend })
Op de snelweg heb ik daar nog nooit één gezien.

Ik heb niet zo'n heel goed richtingsgevoel maar, als je over Zwolle komt :?
Ook daar uitkijken. Verder is het goed te doen.

Ik weet niet waar je moet zijn in Dokkum, maar als je in (de buurt) van Oost moet zijn...
Ga dan niet op de laatste rotonde die je tegenkomt linksaf richting Dokkum, maar rechtdoor richting Lauwersoog. Hoef je niet het hele durp door.
Ik geloof dat die weg de "Lauwerseeweg" heet waar je vanaf komt.

Ik moet in Damwoude zijn, das net ff onder Dokkum.
 
Tussen Heerenveen en Leeuwarden staan geen vaste flitspalen. Pas als je binnen 5 km van Leeuwarden komt moet je gaan oppassen, want daar zijn een paar potentiële "flitsbosjes".

Tussen Heerenveen en Zwolle staan voor zover ik weet ook geen vaste kasten. Mocht je echter de behoefte hebben om de rondweg van Zwolle in z'n geheel te nemen, pas dan wel op, want er staan daar welgeteld 12(!!!) vaste flitskasten (sommige actief, sommige niet) + eventueel nog een een mobiel ding.....

Veel plezier :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan