Flitspalen en cameras A12 - E19??

debugger

Die hard MF'er
10 jun 2004
664
1
Vlaams-Brabant
Hallo mannen, heb een vraagje voor de mensen die veel langs de A12-E19 gaan
ZOwel Brussel-Antwerpen.
als Antwerpen-Brussel.

Op de A12 staan er vooral flitspalen aan de verkeerslichten..(80km/u)
Op de E19 staan er (volgens mij) geen.

Is mn vraag: beter E19 nemen dan??

Nee: van een kennis heb ik vernomen dat op de A12 alleen vaste cameras staan: aan de verkeerslichten..
-op de E19 ze soms langs de kant staan te flitsen: ( mijn vraag: waar eigenlijk???) -> staan ze dan aan de linkerkant aan de grote "stukken", die de 2 richtingen verbinden? Ik kijk daar toch altijd effe goed.

Wat is jullie ervaring? en kennis?
Thx :+

Niet dat ik altijd snel rijdt..

Maar voorkomen = beter dan betalen :)
 
reed ik vroeger altijd zo snel ik wilde en verantwoord vond, tegenwoordig rij ik daar als een newbee die net z'n rijbewijs heeft.. 50=45, 70=65, 80=75...
 
E19 = toch autosnelweg??
--120km/u

A12 = gedeeltelijk autosnelweg:
--120km/u - sommige stukken 80km/u en 100km/u

We hebben het toch over dezelfde snelweg he? Brussel - Antwerpen :+
 
a12 zuigt (je kunt door die gaten toch nooit te hard gaan) :(

langs de e19 staat enkel vlak voor de creaybeckx tunnel een flitsbak(in de richting van antwerpen), waarvan ik niet zeker ben of die wel werkt, want ik heb er eens een dikke bmw met 180 km/u er langs zien raggen en er gebeurde niets... tenzij die bak infrarood flitst

uit mijn signature kun je afleiden dat ik me veel in deze regionen begeef
ik zit iedere dag op beide ringen ;)

ps: gisteravond stond er een zwarte wagen met gedoofde lichten op de inham aan de linkerkant toen ik richting antwerpen reed (thv kontich, voor het stuk waar de snelweg opsplitst) goed opletten daar dus

greetz, CBAS
 
Laatst bewerkt:
Op de E19 word er veel gecontroleerd met een anonieme wagen ter hoogte van Kontich.
Ook aan de uitgangen van de tunnel moet je oppassen, ze staan daar graag achter het muurtje!
Op de A12 moet je enkel oppassen aan de kruispunten, behalve dat sommige levensgevaarlijk zijn staan er ook onbemande cameras.
 
Terug
Bovenaan Onderaan