flitspalen richting Utrecht

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Ga vrijdag naar motorbeurs Utrecht :] , kom van Antwerpen over Breda. Staan er op die route veel van die onbemande krengen en zo ja waar dan

alvast :} :} :} :}
 
Als je aankomt vanaf de A1 richting centrum staan er diversen langs de weg ( duidelijk zichtbaar overigens ). ls je terugrijdt en over verkeersplein Hooggelegen richting Den Bosch etc rijdt zit er bovenin het verkeerlicht op de brug \'n camera in het bord van dat verkeerslicht, niet te zien, zit in de zwarte rand.
Dus ook op de terugweg: rustig aan.
 
Yep, zeker goed opletten als je tussen tilburg en Den Bosch zit, op een 80-km weg. Daar wordt de laatste tijd errug veel gecontroleert, en je ziet ze echt niet door alle bomen langs de weg. (extra opletter bij afsl. Helvoirt/Haren)

Verder als iedereen bekend, de A2, ik zie ze nooit, rijd (bijna) altijd te hard daar, en heb nog nooit een bekeuring gfehad, maar dat zal wel mzzl zijn dan..

Tot de 80-KM weg bij Tilburg kun je best doorgassen, maar ik neem geen verantwoordleijkheid ;)

Happy driv\'n Friday!
 
A27 wordt normaal gesproken geregeld geflitst. Ik denk iedere week wel minstens een keer of 2. Meestal in het \'zuiden\'. Vanaf Gorinchem omhoog wat minder.

Op de terugweg goed oppassen voor drie flitspalen in de middenberm bij Houten / Vianen in de beurt.

Dit weet ik aardig want ik heb er een jaar lang minstens 4 dagen in de week voorbij gereden (heen en terug). En nu is het 1 à 2 maal in de week.
 
Het schijnt dat als je je aan de voorgeschreven snelheid houdt dat je er geen last van hebt...

ook maar van horen zeggen...

;)
 
Als je aankomt vanaf de A1 richting centrum staan er diversen langs de weg ( duidelijk zichtbaar overigens ). ls je terugrijdt en over verkeersplein Hooggelegen richting Den Bosch etc rijdt zit er bovenin het verkeerlicht op de brug \'n camera in het bord van dat verkeerslicht, niet te zien, zit in de zwarte rand.
Dus ook op de terugweg: rustig aan.

A1 :? Jij rijdt hard als je die sprong kan maken.
 
A27 wordt normaal gesproken geregeld geflitst. Ik denk iedere week wel minstens een keer of 2. Meestal in het \'zuiden\'. Vanaf Gorinchem omhoog wat minder.

Op de terugweg goed oppassen voor drie flitspalen in de middenberm bij Houten / Vianen in de beurt.

Dit weet ik aardig want ik heb er een jaar lang minstens 4 dagen in de week voorbij gereden (heen en terug). En nu is het 1 à 2 maal in de week.

Ik geloof niet dat\'ie helemaal over de A27 gaat rijden.. Beter, Breda, Tilburg Den Bosch toch?
 
Mischien toch beter de auto nemen |( ;(

(cruise controle en snelheidsbegrenzer)
en \'m dan in utrecht niet kwijt kunnen..., nah lekker op de brommert gaan, kan ie gewoon voor de deur. (wel zorgen dat je papieren bij je hebt, de flikken controleren van wie de brommer is die je mee naar huis wilt nemen.)
 
Kijk in ieder geval uit in Utrecht!!! Je kunt er donder op zeggen dat ze tijdens de beurs extra controleren in de stad. Zeker op de weg van de A2 naar de beurs!
 
En luister even naar Radio 538 of bel met 0800 0538. Daar melden ze de mobiele controles.

Radio luisteren of bellen, ik rij ni met een goldwing hoor. :P

ff gekeken op de routeplanner
E19 naar Breda, voor Breda rechts weg Tilburg vanaf Tilburg de A2 tot in Utrecht.

En is parkeren daar zo n probleem, lig momenteel :r misselijk in mijn bed dus mischien vrijdag nog niet 100%

Thanx
 
don\'t kill the messenger... :j

edit: in belgie heb je helemaal niets te klagen met drie flitspalen...

(dat komt allemaal nog }) )
 
Laatst bewerkt:
Radio luisteren of bellen, ik rij ni met een goldwing hoor. :P

ff gekeken op de routeplanner
E19 naar Breda, voor Breda rechts weg Tilburg vanaf Tilburg de A2 tot in Utrecht.

En is parkeren daar zo n probleem, lig momenteel :r misselijk in mijn bed dus mischien vrijdag nog niet 100%

Thanx

Met de motor is parkeren geen probleem en gratis. Met de auto kan je voor 9 euro :( op het terrein van de jaarbeurs parkeren en voor maximaal 5 euro per dag aan de overkant. Plek zat!

Let op dat je op de A2 bij de splitsing A2/A12 de 2 RECHTER banen van de A2 neemt, dan NIET de A12 op (borden wijzen hier naar de Jaarbeurs, niet volgen dus) maar rechtdoor richting Centrum/Utrecht West. Verkeerslichten rechts, rotonde rechtdoor, en alsmaar rechtdoor (let op je snelheid!). Net voor Hoog-Catherijne (Croeselaan) rechts. (staan borden met \'Jaarbeurs\'). Dit gaat sneller en is makelijker.

Kan je gelijk bij de Shell met korting tanken, mocht dat nodig zijn. Voor Belgen overigens nog steeds duur....

Zie ook http://www.motorbeursutrecht.nl/
 
Op dinsdag 19 februari 2002 15:57 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:Met de motor is parkeren geen probleem en gratis. Met de auto kan je voor 9 euro :( op het terrein van de jaarbeurs parkeren en voor maximaal 5 euro per dag aan de overkant. Plek zat!

En met een beetje slaan ze ook nog je ruiten in, en dat allemaal voor tussen de 5 en 9 euro !! :)
Klote buurt trouwens daaro..
 
Terug
Bovenaan Onderaan