Flitspalen!

Zal verder wel net zo zijn zoals hier in Assen. Stuk of 5 nieuwe palen geplaatst en maar 1 camera aangeschaft. Hoop dat ze mooi ziek worden van het constant wisselen van dat ding. Rukkers... :(
 
de weg van Enschede naar Doetinchem (N18) staan een stuk of 10 flitpalen ...
bijna elke week word er 1 in de fik gestoken

het schijnt dat ze de bandentruuk gebruiken (autoband om de paal/benzine in de rand laten lopen en de fik erin)

Stukje van de TufTufClub website

Er zijn een paar volkeren in Nederland die een bijzondere band met snelheid hebben. Zeeuwen scheuren graag over de dijk, Brabanders trappen hun voertuig stevig op z\'n staart en ook de mensen uit het oosten van ons land weten de speedkick op zijn waarde te schatten. Vandaar de enorme aanwas van flitspalen in die hoek van het land, maar een Tukker laat zich niet in een dwangbuis proppen. En dat heeft een radarpaal aan de N346 in Ambt Delden even na middernacht van 23 op 24 april 2001 aan den lijve ondervonden. De brandweer was bang voor electrische spanning en liet de paal daarom rustig gaar roosteren; daar de paal geladen was bedraagt de schade ruim een ton. De daders lieten op het wegdek een korte maar duidelijke verklaring (in het Twents) achter. Uit anonieme bron hebben wij inmiddels de melding gekregen dat deze aanslag de eerste uit een hele reeks is. Bluf of niet, feit is dat reeds meerdere palen in Twente met dezelfde kleur rose zijn gestigmatiseerd... :} :} :} :} :} :}
 
Hmm, wat nou als je een stroboscoop achterop je motor monteerd, en dat ie flitst wanneer die paal ook flitst (dus terug schieten ;) ) zodat de foto ook over belicht word! Zou dat werken??
 
de weg van Enschede naar Doetinchem (N18) staan een stuk of 10 flitpalen ...
bijna elke week word er 1 in de fik gestoken

het schijnt dat ze de bandentruuk gebruiken (autoband om de paal/benzine in de rand laten lopen en de fik erin)

Stukje van de TufTufClub website

Er zijn een paar volkeren in Nederland die een bijzondere band met snelheid hebben. Zeeuwen scheuren graag over de dijk, Brabanders trappen hun voertuig stevig op z\'n staart en ook de mensen uit het oosten van ons land weten de speedkick op zijn waarde te schatten. Vandaar de enorme aanwas van flitspalen in die hoek van het land, maar een Tukker laat zich niet in een dwangbuis proppen. En dat heeft een radarpaal aan de N346 in Ambt Delden even na middernacht van 23 op 24 april 2001 aan den lijve ondervonden. De brandweer was bang voor electrische spanning en liet de paal daarom rustig gaar roosteren; daar de paal geladen was bedraagt de schade ruim een ton. De daders lieten op het wegdek een korte maar duidelijke verklaring (in het Twents) achter. Uit anonieme bron hebben wij inmiddels de melding gekregen dat deze aanslag de eerste uit een hele reeks is. Bluf of niet, feit is dat reeds meerdere palen in Twente met dezelfde kleur rose zijn gestigmatiseerd... :} :} :} :} :} :}

De brandweer help mensen niet alleen uit de brand door te blussen.....

...maar ook door flitspalen af te laten fikken.

:}
 
Hmm, wat nou als je een stroboscoop achterop je motor monteerd, en dat ie flitst wanneer die paal ook flitst (dus terug schieten ;) ) zodat de foto ook over belicht word! Zou dat werken??

je kunt beter een dochterflitser monteren....
word normaal in de fotografie gebruikt
de dochterflitser ontvangt een flits en flitst gelijk terug (normaal om een extra lichteffect te creeeren)

let op... als ze je er mee pakken dan kun je een aardige boete verwachten...
 
Jeps....een dochter of slave flitser gaat je zo rond de 300 piek kosten...en et schijnt echt te werken....ik weet wel dat ik het een keer ga proberen....en tja, wat is daar eigenlijk illegaal aan? :P :?
 
Zo\'n dochterflitsergeval, is zoiets kant en klaar te koop of moet je het zelf fabriceren? :?

[me]Revolution is niet zo handig met zulke dingen te bouwen maar heeft wel interesse...[/me]
 
je kunt het kopen in de betere foto/video winkels
ik heb het zelf nog niet getest maar zit er wel over te denken (revolution we hebben hetzelfde probleem..... zodra er een soldeerbout aan te pas komt haak ik af)
 
HHmmm...soms is het toch wel handig dat limburg nog 50 jaar achter loopt met de rest. ;)

Nog weinig flitskassa\'s hier...

Hee, maar als jullie ze willen versieren met wat vuurwerk heeft Porky vast nog wat in de aanbieding ;)
 
Zijn echter wel paar punten die bekeke moete worde voor een slave fliteser....wat als er iemand achter je loopt te seinen? :P en overdag heb je er geen ene fuck aan...
 
Die folie lijkt me eigenlijk wel wat, als die er in het transparant is, valt het namelijk ook niet op...

(Mits je het allemaal een beetje netjes beplakt natuurlijk. ;) )
 
Zijn echter wel paar punten die bekeke moete worde voor een slave fliteser....wat als er iemand achter je loopt te seinen? :P en overdag heb je er geen ene fuck aan...
Heb ik ook wel eens aan zitten denken.
Wat wel werkt is een witte reflector tussen de letters zetten van een cm of 4 groot.
Het valt te veel op helaas en is een oude truc.
Met de flitser lijkt me beter te doen, maar hoe wil je dat goed wegwerken zonder dat het een probleem gaat worden met controles ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan