Flitspalen!

EquiNox

MF'er
11 dec 2001
140
0
Winsum
Nou het is zover. Bij Revolution en mij in de buurt gaan ze flitspalen plaatsen.

Grijze kassa\'s zijn het.

Ahum :( :

8 Nieuwe flitspalen erbij in Friesland

Gedeputeerde Staten zijn akkoord gegaan met het plaatsen van acht camerapalen voor het
controleren van de rijsnelheid op vier punten langs provinciale wegen.
Het gaat hierbij om de volgende plaatsen:
- N383 afslag Menaldum/Beetgumermolen
- N384 ter hoogte van de afslagen op het viaduct Winsum
- N359 afslag Bolsward
- N351 afslag Oldeholtpade
Daarnaast komen er camerapalen langs de N354 ter hoogte van Tsienzerbuorren. Hierover is
al eerder een besluit genomen. Provinciale Staten hebben daarbij F 55.000,- (Euro 24.958,-)
beschikbaar gesteld. Handhaving van de rijsnelheid is een van de vijf speerpunten van het
regioplan \'Fryske Diken\'. De andere vier zijn: \'alcohol\', \'gordel\', \'helm\' en \'rood licht\'.

Vuilakken zijn het. IPV de radarauto\'s die daar bijna dagelijks staan hebben ze maar besloten die kassa\'s er neer te zetten, zodat het bermgespuis ergens anders in de berm kan gaan staan rukken! :(

Ik vraag me af hoelang het duurt voordat iemand deze palen \'per ongeluk\' omtrekt of beklad ofzo. :+
 
Kom op, een paal langs een provinciaalse weg is toch zo gesloopt, haast geen verkeer, haast geen verlichting ect.


Ze willen er hier in de buurt ook langs 1 speciale weg een paar neer zetten, zouden ze doen voor de jaarswisseling, moeten ze wel opschieten .
Dus ik vertel dat een beetje verontwaardigd tegen me vriendin, ik rij elke dag over die weg, zegt ze dat dat wel goed is. PARDON

Weet je wel dat jij binnenkort ook elke dag over die weg rijdt naar jullie nieuwe bedrijfspand.

#$%%$%$$^%$#@, vindt ze het ook ineens klote.
 
Kom op, een paal langs een provinciaalse weg is toch zo gesloopt, haast geen verkeer, haast geen verlichting ect.


Ze willen er hier in de buurt ook langs 1 speciale weg een paar neer zetten, zouden ze doen voor de jaarswisseling, moeten ze wel opschieten .
Dus ik vertel dat een beetje verontwaardigd tegen me vriendin, ik rij elke dag over die weg, zegt ze dat dat wel goed is. PARDON

Weet je wel dat jij binnenkort ook elke dag over die weg rijdt naar jullie nieuwe bedrijfspand.

#$%%$%$$^%$#@, vindt ze het ook ineens klote.
Vrouwen hé! ;)
 
Ik weet dat er op de A9 een flitspaal vlakbij de Shell A\'Veen is \"versierd\" met drie flinke kogelgaten. Misschien ook een leuk idee, hoewel een paar betonstrijkers ook wonderen doen ;)

P.S> Hij doet het nog wel steeds....
 
Ik weet dat er op de A9 een flitspaal vlakbij de Shell A\'Veen is \"versierd\" met drie flinke kogelgaten. Misschien ook een leuk idee, hoewel een paar betonstrijkers ook wonderen doen ;)

P.S> Hij doet het nog wel steeds....
zo is ie op de a9 bij akersloot uitgefikt

valt me op dat er verzekerings maatschappijen zijn die dit gedrag in ieder geval niet afkeuren... (reclame spotje)
 
Het is gewoon pure geldklopperij.

Ik moet voor mijn werk wel eens naar Amsterdam vanuit Heerenveen. Tot de rondweg A\'dam valt het mee, maar op de rondweg is het gewoon asociaal. Het lijkt Big Brother wel! 4 flitspalen in 1km is toch teveel van het goede?
 
boycotten die dingen!!!

afzagen, dichtlassen, bewerken met spuitbus...

maar vooral, zorg dat ze je niet te stekken krijgen! en sta je al op de foto, vergeet dat niet het filmrolletje er eerst uit te halen
 
Naast motorrijden bouw ik ook radiogradische modelbouwvleigtuigen en daar heb je zo`n folie die zonlicht weerkaatst voor een betere zicht als je door de zon vliegt. En als ik deze folie nou eens kentekenplaat zeg dan zou het de flits ook moeten gaan weerkaatsten en het foto wordt overbelicht. Het probleem is alleen dat ik niet weet of je deze folie aak transparant is. Ik ga he onderzoeken en laat jullie het wel weten 8-
 
als je langs z\'n flitspaal rijd dan moet je toch *d of ben ik dan een Belg????? je gaat toch op de foto!!??
 
als je langs z\'n flitspaal rijd dan moet je toch *d of ben ik dan een Belg????? je gaat toch op de foto!!??
Ja, maar als de foto niet leesbaar is ( lees overbelicht ) dan kunnen ze je toch nix maken.
Of ben ik nou een nederlander/pool ?????
 
In Lunteren hebben we ook zo\'n paal GEHAD }) })




http://members.tripodnet.nl/fotogalerie/slooppaallunteren.html (hahaha)
 
Dit is dus echt ware kunst. Daar moeten we er meer van hebben })
 
H\'m bij mij lukt die nu ook niet meer
Even een paar pics proberen dan:
images
images

Die paal werd op een donderdagmiddag geplaats en op donderdagavond fikte die af. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan