Flitspalen..

Moto-Junk

Rookie
25 nov 2004
21
0
Hoofddorp
Ja, ik weet, het is een stomme vraag, maar de mensen met een SuperSport fiets houden zich vast niet altijd aan de maximumsnelheid :X

Iemand enig idee hoe hard je moet rijden om niet geflitst te kunnen worden door een flitspaal?

All comments welcome, flamen mag ook. :o
 
gewoon een sticker op je kentekenplaat over twee tekens, heb ik niet maar ik heb het weleens gezien bij een ritje dat een gast met een 2004 R1 al een paar maanden rondreed hiermee :}
 
50 km/h binnen bebouwde kom.
80 km/h buiten bebouwde kom.
100 km/h autoweg.
120 km/h snelweg.

30 km/h in 30 km/h zone.
70 km/h in 70 km/h zone.


:+
 
gewoon een sticker op je kentekenplaat over twee tekens, heb ik niet maar ik heb het weleens gezien bij een ritje dat een gast met een 2004 R1 al een paar maanden rondreed hiermee :}


Ja idd en sindsdien hebben we niets meer van hem vernomen.

[me]MDevil vraagt zich af hoe dat nou zou komen :+ [/me]
 
Waarom zouden de heren en of dames met een super sport zich niet alleen aan de snelheids limiet houden :?

[me]Phr3ak heeft ook geen super sporter o.i.d. maar rijdt ook steevast te hard :P [/me]
 
Ik kan die snelheid om niet geflitst te worden nieteens halen ;) . Lijkt me echter sowieso vrij lastig om boetes met de beperking van de palen op die manier te omzeilen :P .
 
www.flitsservice.nl. Je kunt deze gasten van alles vragen over alles wat er met flitspalen te maken heeft. Je wordt niet meer geflitst vanaf 251 km/uur, echte km's dus. Dat zal dus een 265/270 km/uur op je teller zijn. Of je moet tijdens het flitsen ineens een enorme versnelling of vertraging realiseren tijdens het flitsen.

Een flitskast meet namelijk op 2 punten die heel kort op elkaar zitten, en als daar op de een of andere manier een te groot meetverschil tussen zit wordt de meting ongeldig verklaard. Dus optrekken vol gas of maximaal ankeren zorgt voor de verschillen tussen de meetpunten. In mijn optiek werkt een radardetector nog het beste, maar is wel strafbaar. Who cares? :P
 
...
Je wordt niet meer geflitst vanaf 251 km/uur, echte km's dus.

Nou buurman, dat klopt niet helemaal hoor.
Ik ben eens geflitst met 205 ipv 70 (met de wagen) op het haringvliet.
Bekeuring nooit gehad. Gewoon geluk gehad, of was het rolletje vol?
 
Das geluk hebben, die 251 km/uur klopt echt. Ik heb hier een encyclopedie, waarin staat wat meneer Gatsonidus allemaal gedaan heeft voor ons (ahum) en de snelheid staat er gewoon bij vermeld. Het ligt aan het feit dat boven deze snelheid de metingen tussen punt a en punt b niet op tijd gedaan kunnen worden. Oftewel, je legt de afstand tussen a en b zo snel af dat de kast het niet bij kan benen. Of dit ook opgaat voor een laser gun weet ik niet.
 
O, sorry ik dacht dat jij uit dongen kwam.
krabben.gif

Lasergun is gewoon een k*t uitvinding, dat moeten ze afschaffen !
Maar volgens mij kun je daar ook te hard voor rijden want die straatagenten meten op 400 meter (d8 ik) en als je té hard rijd durven ze natuurlijk niet voor je op de weg te gaan staan met dat stopbordje...
stop.gif
 
Klopt, ik kom eigenlijk ook uit Dongen, ben al een paar jaar geleden naar Belgie verhuisd, maar daar flitsen ze tegenwoordig ook. En als ze je vatten, is het echt dokken. Dus niet meer te hard rijden hier. O-)
 
Officiele Belg geworden? :}
Wat betaal je dan als Nederlander extra in Belgium als je gepakt wordt voor te hard rijden?
(
sorry.gif
forummers ik heb de zoekfunctie niet gebruikt).
 
Niks extra betalen, de boetes zijn hier gvd torenhoog. En als Belg pakken ze ook nog gemakkelijk voor een dag of 10 je rijbewijs af. Ben het mijne 8 weken kwijtgeweest begin dit jaar voor een verkeerde kentekenplaat op mijn bus. Gewoon kloten, maar doe je niks aan.
 
O, sorry ik dacht dat jij uit dongen kwam. (Afbeelding)
Lasergun is gewoon een k*t uitvinding, dat moeten ze afschaffen !
Maar volgens mij kun je daar ook te hard voor rijden want die straatagenten meten op 400 meter (d8 ik) en als je té hard rijd durven ze natuurlijk niet voor je op de weg te gaan staan met dat stopbordje...
(Afbeelding)
met een lazergun krijgen ze je bijna niet te pakken, ja de fanatiekeling misschien, maar de gemiddelde bromsnor lukt het niet omdat het oppervlak te klein is om op te richten.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan