Flitspalenbaas Spee krijgt lintje

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.

De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.

De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg ‘ontvoerd’. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.

Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.


Ze hadden beter een lintje kunnen maken die hij om ze nek had kunnen doen :)
 
AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.

De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.

De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg ‘ontvoerd’. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.

Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.


Ze hadden beter een lintje kunnen maken die hij om ze nek had kunnen doen :)

_O- _O- _O-
 
Wat een onzin. Tuurlijk je gaat langzamer rijden wanneer je je een flitspaal ziet, echter ben ik juist geneigd om vervolgens het gas nog wat verder open te trekken. Gewoon om het gevoel van 'verloren' tijd weer goed te maken ;-)
 
Wat een onzin. Tuurlijk je gaat langzamer rijden wanneer je je een flitspaal ziet, echter ben ik juist geneigd om vervolgens het gas nog wat verder open te trekken. Gewoon om het gevoel van 'verloren' tijd weer goed te maken ;-)

en met jou, de rest van Nederland ......
 
emo.gif
 
AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.

De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.

De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg ‘ontvoerd’. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.

Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.


Ze hadden beter een lintje kunnen maken die hij om ze nek had kunnen doen :)
:} :} :} _O- _O- _O- :Y _O-
 
:r Wedden dat hij zn lintje bij elke tv programma op zn jasje heeft opgespelt ?? :z

Dat hij er gelukkig mee is :W

Durf te wedden dat er andere mensen zijn die in STILTE al jaren lang in aanmerking komen voor zo'n lintje maar t door hun bescheidenheid NOOIT zullen krijgen
 
Tsja, dat die man een lintje krijgt als die iets goed doet vind ik nog niet zo erg.

Maar een lintje krijgen voor het plaatsen van flitspalen....... krijg ik dan ook een lintje als me aan de snelheid hou en zo het aantal verkeersdoden misschien ook wel terug dring?
 
Koos, klasse! je hebt 'm verdient! *D

Over verdienen gesproken... las het volgende op een weblog. Ik weet 't, niet de meest betrouwbare bron van informatie, maar toch:

Even een stukje achtergrond: het innen van boetes bij buitenlanders is administratief en juridisch buitengewoon ingewikkeld, daardoor niet rendabel en wordt daarom niet uitgevoerd.

Rendabel? 't Gaat toch om de veiligheid? :?
 
Wat een onzin. Tuurlijk je gaat langzamer rijden wanneer je je een flitspaal ziet, echter ben ik juist geneigd om vervolgens het gas nog wat verder open te trekken. Gewoon om het gevoel van 'verloren' tijd weer goed te maken ;-)

Amen :]
 
Ik heb nog wat Koos Spee KOTS :r :r :r
Het artikel komt uit de nieuwe Promotor nr.3 Mei 2007
Wat een eigendunk heeft die vent zeg :r :r :r
full
 
Vraag me sowiso af waarom bepalde mensen lintjes krijgen

Zoveel mensen krijgen ze elk jaar dat het niet eens byzonder meer is :N
 
AMSTERDAM - De man van de flitsboetes, Koos Spee, is vanaf vandaag Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. 3575 mensen kregen een lintje.

De flitsofficier van Justitie is één van de opvallendste Nederlanders die vandaag verrast werden met een koninklijke onderscheiding.

De 60-jarige werd uit een cursus in Den Haag geplukt en door zijn chauffeur naar Soesterberg ‘ontvoerd’. Daar kreeg hij van Harm Brouwer, voorzitter van het College van Procureurs Generaal, zijn lintje opgespeld.

Dankzij de vele flitspalen in ons land is het aantal verkeersdoden teruggelopen.


Ze hadden beter een lintje kunnen maken die hij om ze nek had kunnen doen :)



Dit is een grapje, neem ik aan...:? :X :?
 
Laatst bewerkt:
Koos, klasse! je hebt 'm verdient! *D

Over verdienen gesproken... las het volgende op een weblog. Ik weet 't, niet de meest betrouwbare bron van informatie, maar toch:Rendabel? 't Gaat toch om de veiligheid? :?
tsk tsk, deze kritische vraag zal u niet in dank worden afgenomen. De overheid heeft namelijk graag dat u de onzin, die ze u voorschotelen, gewoon slikt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan