Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
De service is zwaar verkeerd, maar ze zijn niet verplicht de fiets voor je achter te houden...
.....
Wettelijk waterdicht, maar qua service zo fout als het maar kan...![]()
Sorry meneer, wij kregen zoveel klachten over onze service dat we die maar hebben afgeschaft![]()
Mijn dealer had mn motor al weggezet toen ik erover aan het denken was Maaruh, wat moest ie hebben voor de VFR? en hoe oud wassie? vraag ik es bij mijn dealer na voor je
Bij motoren gebeurd het ook heel erg veel. Las hier ook een keer een verhaal van iemand die zijn motor in de sloot had geparkeerd. Die ging langs bij een dealer en daar stond zijn oude motor (hij had inmiddels een nieuwe via de verzekering gekregen). Toen hij vroeg wat er met de motor was gebeurd, kwam de dealer met een heel verhaal, maar toen hij zij dat hij er gewoon mee de sloot in was gereden, schrok die dealer wel. Daarna nog de opmerking dat er ook 10.000 kilometer van de teller was verdwenen en de dealer had natuurlijk geen poot meer om op te staan.
Weet alleen niet meer wie of waar dit was.
Was Auke.Bij motoren gebeurd het ook heel erg veel. Las hier ook een keer een verhaal van iemand die zijn motor in de sloot had geparkeerd. Die ging langs bij een dealer en daar stond zijn oude motor (hij had inmiddels een nieuwe via de verzekering gekregen). Toen hij vroeg wat er met de motor was gebeurd, kwam de dealer met een heel verhaal, maar toen hij zij dat hij er gewoon mee de sloot in was gereden, schrok die dealer wel. Daarna nog de opmerking dat er ook 10.000 kilometer van de teller was verdwenen en de dealer had natuurlijk geen poot meer om op te staan.
Bij motoren gebeurd het ook heel erg veel. Las hier ook een keer een verhaal van iemand die zijn motor in de sloot had geparkeerd. Die ging langs bij een dealer en daar stond zijn oude motor (hij had inmiddels een nieuwe via de verzekering gekregen). Toen hij vroeg wat er met de motor was gebeurd, kwam de dealer met een heel verhaal, maar toen hij zij dat hij er gewoon mee de sloot in was gereden, schrok die dealer wel. Daarna nog de opmerking dat er ook 10.000 kilometer van de teller was verdwenen en de dealer had natuurlijk geen poot meer om op te staan.