Flyin' Dutchman, sneek peek..

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Die verrekte FD wilde niks zeggen over zijn shoveltje maar hij is toch niet scherp genoeg geweest, ik heb een sneek peek van het ding......... 8-)
full
 
............... die sneek had ik 2weken geleden ofzo al gespot op E-Bay, bij de verkoop van z'n Bate's (die overigens voor (naar mijn mening) voor gruwelijk veel geld heeft verkocht).

Toch wel leuk als je'm dan zo tegenkomt, en ziet wat voor vunzigheid hij dan voor aan de muur koopt... ha'k toch niet verwacht van zo'n gezonde hollandsche jongen.
O-)

..............btw, wat heb jij toch met 'sneek'?............. of was het nou 'snaak'.... :X
 
ik heb hem en zijn bike afgelopen zaterdag nog gezien........... *D
(lekker benchracen met z'n 2een)

en dat komt helemaal goed..... word 1 vd dikste bikes in NL, maar ik mag verder niks meer zeggen en of verraden.

Jullie zullen hem wel zien......

en die bates heeft hij idd voor errug veel geld verkocht (en dan vooral als je weet waar hij dat ding voor heeft gekocht indertijd) Nieuw zadel is al in de maak......

Spannend hé ;)
 
Is het die bike op de achtergrond? Old Skool style? Zie ik daar een drag slick achterband? :}

Ben benieuwd wat het wordt, zal wel weer erg mooi worden!

Alleen vetste fiets van Nederland zal niet gaan want er hangt geen Diesel blok in hahaha O-)
 
Laatst bewerkt:
DAG OMA!!


Heb 'em eindelijk gezien..in Antwerpen op de S.I.N.S. errug vet!! kan er niets anders van maken.....
 
(even wat olie op het vuur gooien ;) )

Ik heb hem ook gezien en zelfs meegeholpen met in en uit laden vd ding uit zijn buske........(hands on experience)
Is een skon ding.....................!

(bij de weg, de mijne stond ook op Sins op uitnodiging van de scrapers en het was erg cool daaro)
 
Mark zal 'm vanavond onwaarschijnlijk ergens online zetten tussen z'n verzameling foto's van SINS........

Ik ben bezig om de laatste kleine dingen af te ronden.... Lotsa work!!
 
Mark zal 'm vanavond onwaarschijnlijk ergens online zetten tussen z'n verzameling foto's van SINS........

Ik ben bezig om de laatste kleine dingen af te ronden.... Lotsa work!!

en waar staan die foto's allemaal ?
 
vast op dat ene forum waar niet iedereen op mag.........omdat we niet het echte oldskool gevoel hebben.... :r

ik heb al lang gezien dat die scrapers dat ook niet hebben, er staan van die dikke walz/violator achtige dingen enzo op hun site, maar geen foto van fd's flyer, beetje jammer....
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat FD snel genoeg zelf foto's op zijn blog zal plaatsen.
Dus het komt allemaal wel goed.

(ik wou alleen maar even naar Bral zwaaien hoor)
 
gelukkig zijn er ook nog mensen die een ander wel het genot van een mooie motor gunnen zonder hollandse wijsneuzerigheid..:

FD >>>>>>>>>>>

sins18.jpg


met dank aan de duckmeneer en FD voor het poseren...
 
Laatst bewerkt:
er stond nog wel meer moois, echte oldskool, zonder evo-sportyblokjes en schijfremmen...

sins15.jpg


mooi ding...
 
Met Mark bedoelde ik dus DBBP mark..... ik ben zo druk dat ik zelf nog niet meer in de gaten heb wat ik typ....

'K heb zelf nog amper tijd gehad om een plaatje te schieten van de Shovel... Komt nog wel....

C-ya at the Super Rally..!!
 
gelukkig zijn er ook nog mensen die een ander wel het genot van een mooie motor gunnen zonder hollandse wijsneuzerigheid..:

FD >>>>>>>>>>>

[http://216.118.118.21/events/2007/antwerpen/sins18.jpg (afbeelding)]

met dank aan de duckmeneer en FD voor het poseren...


Met dank aan dr. Bral voor die foto hier te plaatsen.

Wat is die MOOI :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Wie zet het geluid van die motor op het net??? :9 :9 :9

FD, heel mooi, chic, apart, netjes, gaaf, alle superlatieven zijn op z'n plaats.
Een motor om van te dromen :z :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan