FMX Fever 2008!!! filmpjes/foto's/ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

memphis024

Die hard MF'er
11 dec 2006
265
0
Ede (Gelderland)
We zijn er geweest en het was geweldig!!!!

Aan de organisatie valt nog wel een hoop te verbeteren, maar de rijders waren fenomenaal!!!!

Had niet verwacht dat we backflip combinaties te zien zouden krijgen.
 
nu aan het uploaden op youtube (duurt lang) :+

Hoe verplaats ik hem dan naar "waar is wat te doen" ?
 
Laatst bewerkt:
Was wel een vette sjowwww, gasten laten het allemaal zo makkelijk doen lijken :}

Wat waren dat voor stumpers joh die probeerde wheelies te maken voor ahoy na floop, lukte ze niet eens :P (iets met rear wheel prutsers stond op de kuipen :+ )
 
Laatst bewerkt:
De baan :]

full
 
Het was heel erg leuk (en gratiesss) en er waren mooie stunts. De band vond ik wat minder en de dj act te hard. Leuke meiden waren er ook, maar daar kwam ik natuurlijk niet voor... Je moet trouwens niet gaan schansspringen met zo'n grietje achterop heb ik alweer gezien.
 
Veel van hetzelfde en verschrikkelijk Amerikaans. Ik had het na een halfuurtje wel gezien, maar heb het toch maar uitgezeten. Je bent hollander of niet. ;)
 
Daar heb ik nog een van op video, dat waren nog eens tijden.
Ik heb hier sowieso '86 en '87 op video staan, heb nog meer jaren op video maar die jaartallen staan niet op de doos. Toch maar weer eens de videorecorder van zolder halen en gelijk op DVD zetten :P
Tevens heb ik de strandcross in Scheveningen van '86, '87, '91 en ook weer een aantal zonder jaartal. Stadioncross in het Goffertstadion, Nijmegen van '86 en '87.

Dat waren zeker nog eens tijden, Nederland was een topland qua motorcross en er waren veel crossevenementen. Als klein kereltje in het weekend bij m'n vader kijken die aan het crossen was en dan de rest van de week die video's weer terugkijken :P
 
Het is natuurlijk pure show, het wedstrijdelement vind ik een lachertje.

Mijn zoon van 10 jaar had als verrassing kaartjes hiervoor gekregen, omdat hij ook de uitzendingen van Eurosport opneemt. Ik moest dus min of meer verplicht mee. Maar ik vond het wel ontzettend GAAF. Wij zijn op de zondagmiddag geweest.
De backflips zijn wel mooi (hoe oefenen ze dat eigenlijk?) maar een Whip vind ik eigenlijk spectaculairder om te zien.
Zeker de finale, toen alle rijders achter elkaar de tricks deden vond ik erg mooi.

Die DJ's hadden van mij niet gehoeven, die dance rommel is niet aan mij besteed. Ik vond de band veel beter.

Het KTM supermoto team vond ik wel een beetje sneu overkomen. Als je ze voor het eerst in Ahoy ziet dan denk je: is dat alles?
Ik heb ze ook wel eens op een stratencircuit zien rijden, en dan vind ik het echt wel de moeite waard.

Die blonde in dat zwarte pakje was LEKKRRR. :9~

Papa heeft genoten. :9~
 
Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk pure show, het wedstrijdelement vind ik een lachertje.

Mijn zoon van 10 jaar had als verrassing kaartjes hiervoor gekregen, omdat hij ook de uitzendingen van Eurosport opneemt. Ik moest dus min of meer verplicht mee. Maar ik vond het wel ontzettend GAAF. Wij zijn op de zondagmiddag geweest.
De backflips zijn wel mooi (hoe oefenen ze dat eigenlijk?) maar een Whip vind ik eigenlijk spectaculairder om te zien.
Zeker de finale, toen alle rijders achter elkaar de tricks deden vond ik erg mooi.

Die DJ's hadden van mij niet gehoeven, die dance rommel is niet aan mij besteed. Ik vond de band veel beter.

Het KTM supermoto team vond ik wel een beetje sneu overkomen. Als je ze voor het eerst in Ahoy ziet dan denk je: is dat alles?
Ik heb ze ook wel eens op een stratencircuit zien rijden, en dan vind ik het echt wel de moeite waard.

Die blonde in dat zwarte pakje was LEKKRRR. :9~

Papa heeft genoten. :9~~

EENSCH!!!!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Heej skatje,

Nou ik geef hem ff een kickje!! Ik vond het echt super om mee te hebben gemaakt, maar ik lees dat we ook een hoop hebben gemist. Nou op naar het weekend en op naar zwolle!!
 
Beste Motorfans,

Op zaterdag 28 en zondag 29 maart 2009 vormt Sportpaleis Ahoy tijdens FMX Fever opnieuw het decor voor freestyle motorcross op het hoogste niveau. Letterlijk en figuurlijk. Topcoureurs van wereldklasse springen met hun motor van een schans tot wel 13 meter hoog en voeren tijdens hun ‘airtime’ bloedstollende tricks uit in de nok van Sportpaleis Ahoy.

Het wordt voor de 2e maal dat het evenement plaatsvindt, de eerste editie (afgelopen maart ‘08) was een overweldigend succes met ruim 10.500 bezoekers.

Motoport is voor het tweede jaar partner van dit unieke motorevenement en heeft bij dealers een speciale actie!

U kunt kaarten kopen tegen een speciaal Motoport tarief.
Kaarten kosten hier namelijk slechts € 27,50 per kaart (incl.BTW).
De normale prijs bedraagt € 32,50 plus servicekosten.
Dit is ruim €7,- goedkoper dan via Ticketservice.

Kijk op www.motoport.nl voor de adressen van de vestigingen!

FMX Fever vindt plaats op:
zaterdag 28 maart - aanvang 20.00 uur
zondag 29 maart - aanvang 14.00 uur

Voor meer informatie: www.fmxfever.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan