Foeilelijke BMW ??

Is dit mooi?

  • Nee ,een schijthok

    Stemmen: 30 16,6%
  • Ja,smullen

    Stemmen: 144 79,6%
  • Kweenie(loser-optie)

    Stemmen: 7 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    181
Voor diegenen die het willen weten:
Nieuwprijs: 16.290,-
Kosten rijklaar maken: 300,-
Kenteken 47,-

Standaard 2 jaar fabrieksgarantie, Laser einddempers, sportvering/stuurdemper, brede achterband, onderspoiler, carbon cilinderbescherming, hoge buddy en natuurlijk de boxercup-uitvoering!

Doe iets verstandigs met deze info............
 
Dat is omdat anders de cilinderkoppen aan de grond komen.

En dit ding lelijk?! Kom op man, een BoxerCupReplica!! :9~ De oude kleurstelling met alleen blauw en wit vind ik ook wel mooi. Van deze vind ik wel jammer dat de wielen niet dezelfde kleur hebben... maar ach, wat maakt het uit als je er één kan betalen.


Als ik het geld hád liet ik hem zo staan :+
 
Voor diegenen die het willen weten:
Nieuwprijs: 16.290,-
Kosten rijklaar maken: 300,-
Kenteken 47,-

Standaard 2 jaar fabrieksgarantie, Laser einddempers, sportvering/stuurdemper, brede achterband, onderspoiler, carbon cilinderbescherming, hoge buddy en natuurlijk de boxercup-uitvoering!

Doe iets verstandigs met deze info............
Ja, een R1 kopen als ik dat geld had :+
Van voren ziettie er werkelijk niet uit. Mijn hemel wat een verschrikking. De drukke kleursamenstelling verdoezelt nog een hoop. Dat bekkie doet me een beetje denken als je je lippen tuit.
 
Volgens mij vallen de banden er dan niet af,maar zitten ze te strak ;)

Oh ja, ik dacht eerder aan 16' ivm sneller in te sturen,hij is wel wat log,komt misschien door het gewicht?
Toch maar een zx10 dan? Kweenogniepreziesss.

Trouwens op deze motor he je geen 145 aw pk's (of meer)nodig om hard een bocht te ornden
 
doe mij maar zo n bmw,ik hoop dat hij minstens net zo betrouwbaar is als de vfr.
Mooie motor ,die ik zeker zou willen hebben ,maar ja wat is de nieuwprijs B|
 
Ik vind hem best leuk, maar ik zou me geen BMW aanschaffen. Zeg nooit nooit uiteraard, misschien als ik ooit oud word dat ik er dan anders over denk. Wordt vervolgd...
 
Als ik dan toch zo nodig BMW moest gaan rijden werd 't deze, ziet er gewoon goed uit. :)

Zoals Fastcruiser al zei, 't ziet er een stuk beter uit dan die nieuwe sportfiets van ze. :r :r
(zag laatst trouwens die K1 nog ergens staan.... Hoe krijgen ze 't toch telkens weer voor elkaar om zo'n gedrocht in elkaar te kloten?)
 
ik vin em mooi ze moeten alleen ff de puist op die koplamp wegwerken maar dat kan met een beetje clearasil wel opgelost worden toch ? :+
 
Vooraanzicht zal wel weer nix zijn met die uitstulpende puisten.
Valt wel mee .. dit is die van mij ..
8536.jpg


En nog even een pic'ie van de zijkant .. omdat het geen Boxercup replica is. ;)
8538.jpg
 
vind er van wa je zelf wil maar ik vind 't mooie complete fietsen :)

zeker in die kleurstellingen,een vriendin haar pa rijd boxercup en ga toch eens een ritje aanbieden met mijn rsv(hij is er zot van ) op voorwaarde dat ik eens mag bollen met die boxer ;)
 
Laat eens horen wat je er van vindt na de rit met de S.
Heb zelf een Mille gereden (om te proberen) voor ik deze kocht.
Het ging allemaal erg makkelijk heel erg hard,maar ik vond de motor een beetje spartaans aanvoelen,beetje te extreem voor mij dus,met ook de werkkilometers meegerekend die ik rij.
Kon er wel heel hard mee de hoek om.
't Zou mijn 1e keuze zijn als ik een fun-bike moest kiezen voor alleen fun-kilometers. dan is 'ie :}
 
Worldbeater; mooie bike man,deze kleur zie je ook niet zoveel.
Die boxercup is me in de schoot geworpen ivm een schadegeval aan mijn zwarte S.
Blijf ik machtig mooi vinden; een kompleet zwarte S. ;}
 
hij had ook een mille proef gereden en was weg van die fiets maar hij was te sportief afgeveerd,ik zal 't zeker laten weten hoe de rit was als ik eens mag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan