Foeilelijke BMW ??

Is dit mooi?

  • Nee ,een schijthok

    Stemmen: 30 16,6%
  • Ja,smullen

    Stemmen: 144 79,6%
  • Kweenie(loser-optie)

    Stemmen: 7 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    181

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.498
1.871
Ja of Nee??
full


Of; hoe objectief zijn kawa en yammie liefhebbers?
 
In die samenstelling issie mooi. Maar ik durf te wedden dat als je alles eraf haalt het een foeilelijk ding is. Net als met mijn motor.
 
super mooi, zag ze pas in elst staan bij de bmw dealer. :9~
niks mis mee naar mijn mening
 
Nou,.... moet ik eerlijk zijn?

Vind 'm er niet uitzien.
Sorry hoor.

Kan het nog hoger op de wielen????
 
Nou,.... moet ik eerlijk zijn?

Vind 'm er niet uitzien.
Sorry hoor.

Kan het nog hoger op de wielen????
Dat is omdat anders de cilinderkoppen aan de grond komen.

En dit ding lelijk?! Kom op man, een BoxerCupReplica!! :9~ De oude kleurstelling met alleen blauw en wit vind ik ook wel mooi. Van deze vind ik wel jammer dat de wielen niet dezelfde kleur hebben... maar ach, wat maakt het uit als je er één kan betalen.
 
Ik snap BMW niet. Ze maken zo'n mooie auto's
Maar voor een bmw vind ik deze niet lelijk
 
Lelijke kleuren, beetje sjonnieboeremestwagendrieseriemetspeulersenmegavleugel, en opgeplakt M-logo, i.p.v 315, of zo.

Was tie nou effen, stemmig of knallend gekleurd, met een paar leuke carbonwielen, geen seatpipes, wel een vet / donker geluid en zo'n 30 pk meer (doen Ducati, Aprilia en Suzuki ook) dan zou ik 'm misschien wel mooi vinden, maar da's persoonlijk, 'tuurlijk
 
Ik snap BMW niet. Ze maken zo'n mooie auto's
Maar voor een bmw vind ik deze niet lelijk

Ik vind juist hun auto's de verkeerde kant op gaan. De 5 is al net zo'n lelijke bak als de 7. Hen kennende verprutsen ze de nieuwe 3 ook.

De Z4, X3 en X5 vind ik wel weer geslaagd. En de 6 is ook niet verkeerd :)
 
Was tie nou effen, stemmig of knallend gekleurd, met een paar leuke carbonwielen, geen seatpipes, wel een vet / donker geluid en zo'n 30 pk meer (doen Ducati, Aprilia en Suzuki ook) dan zou ik 'm misschien wel mooi vinden, maar da's persoonlijk, 'tuurlijk

Is inderdaad saai, zo'n motor die anders is dan de anderen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan