Foggy Petronas Racing

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Heeft die mafkees toch maar ff lekker voor elkaar bebokst..

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=113113 (Hier) staat het artikel, beetje teveel tekst voor \'t forum..
 
Dat betekent dat hier van dan een straatmodel op de markt komt.
361.jpg

Al is deze overgens de GP1 (voorheen 500cc klasse)versie.
Er moeten immers een bepaald aantal motoren van zijn verkocht mag een type meedoen aan de SBK.
Zal wel duur en exlusief worden ala Yamaha R7.
 
Laatst bewerkt:
Jep, dit ding dus met een koplampje voor op straat. Geinig toch?
Voor juni 2002 moeten ze er 75 van geproduceerd hebben, ze hoeven dan niet verkocht te zijn. Dit worden dan de exclusive race replica versies, zal wel tussen de 35000,- en 45000,- Euro gaan kosten in Nederland. Eind 2002, begin 2003 willen ze met een betaalbare versie komen.

Ik zie het allemaal nog niet gebeuren, het lijkt wel zo\'n Benelli/MV-Augusta verhaal.
Fogarty had natuurlijk niets meer te doen bij Ducati, hij is tenslotte gewoon oud nieuws, en een race-team zou hij ook niet krijgen van Ducati. In ieder geval niet zolang David Tardozzi daar rond loopt. Zijn vrouw, Micheala, is druk bezig met CCM (crossers en supermotards) en dus wilde Carl ook wat leuks doen met een eigen motormerkje.

Trouwens nog een probleem, waar halen ze een repesentatives rijder(s) vandaan? Iedere smaakmaker in Motograndprix en WSB is inmiddels gecontracteerd.
En trouwens, WSB begint een beetje af te sterven, de laatste charismatische rijder (Chili) is ook al weg. (Oh ja leuk, Haga komt terug).
 
Ik denk dat de meeste SBK rijders Foggy zo\'n arogante zak vinden dat ze zowiezo nooit bij hem in het team willen.
En zou Chili niet naar NCR ducati gaan :?
Of gaat dat niet door?
 
Hoe dan ook,ze komen met foggy aardig in de publiciteit.Of het wat word is nog maar afwachten,er zijn zeker nog rijders in beeld....die nog niets getekent hebben....corser/west/laconi?/aoki/lavilia/goddard? en nog wel een paar mindere goden die in de gp\'s niet meer?aan de bak komen,heel simpel.
De sbk heeft een duwtje nodig anders is het een aflopende zaak aan het worden........helaas.
Bij suzuki is het erg stil..kawa zijn laatste jaar(fabrieksteam)en de rest komtnog wel.
 
\"En zou Chili niet naar NCR ducati gaan \"

Inderdaad, een van de twee vreemde carriere moves. Hij was tenslotte in 98 door Ducati ontslagen vanwege het Assen incident met Fogarty. Stond Frankie in zijn badjas te brullen dat Fogarty een lul is. Mooi vent.

De andere is natuurlijk Capirossi naar Aprilla, hij is in 99? (of was het 98) onslagen door Aprilla omdat hij Harada van de fiets reed in de laatste bocht waardoor Capirossi kampioen werd. Niet zo\'n fijne vent.
 
De andere is natuurlijk Capirossi naar Aprilla, hij is in 99? (of was het 98) onslagen door Aprilla omdat hij Harada van de fiets reed in de laatste bocht waardoor Capirossi kampioen werd. Niet zo\'n fijne vent.
Of hoe hij bij de start Marcello Luci(?) van zijn fiets reed en dan een zwarte vlag negeerd. :j
 
Volgens mij kijk ik veel te weinig naar het hele SBK en GP gebeuren. Toch maar eens wat beter gaan volgen... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan