foggymask

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.296
202
Heb de foggymask binnen en getest en het werkt perfect, het vizier beslaat niet meer. ik heb die met het pollenfilter en tis ff wachten hoe mijn neus zich gaat houden, ben erg benieuwd.

full

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

[me]**MIKE** zijn bril beslaat altijd nogal snel, mischien werkt het daar ook wel tegen.[/me]

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

[me]**MIKE** zijn bril beslaat altijd nogal snel, mischien werkt het daar ook wel tegen.[/me]
ik dommerd die ik ben heb m besteld bij www.repro.com
maar gisteren was ik in hein gericke in Breda en daar ligt een zwarte op de toonbank |(

deze kleur vind ik ook stoer hoor!!!

zwart gaat denk ik snel faal worden

Ik heb een zwarte, het is van dat rekspul en wordt echt niet vaal.
Ik heb er al jaren plezier van, ik heb hem bij safe gekocht.

zow, ik heb em gister ook bij hein gehaald.
18,25
heb jij alleen geen problemen met het afzetten van je helm??
voor de rest zit ie :}

zow, ik heb em gister ook bij hein gehaald.
18,25
heb jij alleen geen problemen met het afzetten van je helm??
voor de rest zit ie :}

ja hahaha dat afzetten van de helm word een kermis - atractie op zich zelf. ik heb de goede manier nog niet gevonden , voorlopig trek ik nog steeds als een malloot an alles wat belemmerd mijn hoofd uit dat gat te trekken

ja hahaha dat afzetten van de helm word een kermis - atractie op zich zelf. ik heb de goede manier nog niet gevonden , voorlopig trek ik nog steeds als een malloot an alles wat belemmerd mijn hoofd uit dat gat te trekken

handigste voor mij is het met je vingers terugtrekken van de mask terwijl je je helm afzet. staat ook in de beschrijving dat je dat neuslipje niet te veel mag buigen, maar dat gaat toch vanzelf zo '(

handigste voor mij is het met je vingers terugtrekken van de mask terwijl je je helm afzet. staat ook in de beschrijving dat je dat neuslipje niet te veel mag buigen, maar dat gaat toch vanzelf zo '(
mijne zat helemaal binnenste buiten op een gegeven moment

Heb al drie jaar zo'n ding (mag wel s in de was ja! LOL) in me arai. Werkt helemaal perfect. Let er alleen op dat dat neusklemmetje inderdaad zwart is. Bij een vriend van me was die van chroom en dat was fokking irritant met de zon aan de binnenkant van het vizier....

Dat foggy mask tegen pollen, werkt dat er ook echt tegen ?
Het zit dan dus ook over de lucht-inlaat ofzo :?

Ik zat zelf ook aan zo een foggy mask te denken. Ik heb wel een pinlock, maar m'n vizier is een beetje krom ofzo, soms komt er toch wat aanslag aan de randjes (en ja, ik heb al aan de schroefjes gedraaid, gaat effe goed, maar na een week weer aanslag aan de randjes).

En ik doe veel woon-werk verkeer, dus 's morgens de laatste tijd een zonnebril op, en die wil al eens beslaan als het dan nog wat fris is.

Ik heb hem in het rood, blauw en zwart gezien en bij de beginner van dit topic in blauw bloemenprint.
Het afzetten doe ik als volgt, ik doe m'n vizier open.
Daarna trek ik via de vizieropening dat neusje tegen de binnenkant van de helm, dat kingedeelte.
Daarna kun je je helm afzetten zonder bloedneus. :+
Het neusklipje verbuigd dan bij mij een klein beetje maar, je kunt aardig lang buigen hoor voordat hij de geest geeft.
Het werkt goed en zit andere ventilatie niet in de weg, ook geen beslagen vizier meer.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan