Follow me lights XJ900S

24 jul 2019
3
0
Kortgeleden heb ik één van de laatste Yamahas XJ900S Diversion gekocht, deel I is namelijk van 01-2004. Ontzettend fijne motor met slechts 26.000 km. op de teller. Wat mij bijzonder aan deze motor stoort zijn de zg. follow me lights. De richtingaanwijzers branden continue oranje, evenals beide groene controlelampjes op het dashboard. Zodra ik één van de richtingaanwijzers gebruik gaat deze knipperen zoals het hoort (groene controlelampje ook) maar nadat ik de richtingaanwijzer weer uitzet, gaat deze na ongeveer 2 seconden weer constant branden. Ik ben in korte tijd al meerdere keren door medeweggebruikers aangesproken die mij erop attenderen dat mijn richtingaanwijzers gek doen. Wie kan mij helpen?
 
Amerikaanse import met zogenaamde running lights?
Meestal te verhelpen door of een zekering te verwijderen of het extra draadje in de stekker van de knipperlichten los te halen
 
Amerikaanse import met zogenaamde running lights?
Meestal te verhelpen door of een zekering te verwijderen of het extra draadje in de stekker van de knipperlichten los te halen

Running lights... zou ook kunnen, ik dacht dat dit follow lights heten. Iemand anders tipte mij ook al over dat 3e draadje maar er zitten er maar echt twee in...
Ik zoek het meer in een relais...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan