fonds schadevergoeding?

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.004
8.190
Assen
Hallo!
Er schijnt een fonds(?) te zijn waar je je naar kunt wenden als je vb. het slachtoffer bent geweest van een aanrijding, en de dader spoorloos is..
Weet iemand misschien ook, of dit voor vandalisme opgaat?
(ik denk het niet maar je kunt niet weten..)

heeft iemand misschien een linkje naar een betreffende pagina?
 
Hit & run op de fiets( terrot 1929) van een maat van me, die hit gebeurde dus met een lanm, hard voorwerp. dader op scooter ervandoor..
 
Hit & run op de fiets( terrot 1929) van een maat van me, die hit gebeurde dus met een lanm, hard voorwerp. dader op scooter ervandoor..

Nee, daar zal t waarborgfonds zich niet mee willen bemoeien.

Enige idee waarom die gast zoiets doet ?? Zal toch geen toeval zijn??
Kentekenplaat gelezen..??
De buurt in om na te gaan of iemand de omschrijving van scooterrijder/kleding/helm/scooter herkent ??


Bah... kl**tzakjes... B|
 
Hallo!
Er schijnt een fonds(?) te zijn waar je je naar kunt wenden als je vb. het slachtoffer bent geweest van een aanrijding, en de dader spoorloos is..
Weet iemand misschien ook, of dit voor vandalisme opgaat?
(ik denk het niet maar je kunt niet weten..)

heeft iemand misschien een linkje naar een betreffende pagina?

Gewoon zeggen dat degene doorgereden is, zorg voor getuige ;) Niet een directe vriend van je maar een onafhankelijk iemand :D
 
Die getuige is wel belangrijk.

Een paar jaar geleden is er iemand 's nachts tegen m'n koekblik opgekacheld terwijl die voor het huis geparkeerd stond (dat koekblik dus).

Ik had getuigen (buren) dat het ding rond middernacht nog onbeschadigd was en de schade is rond zes uur de volgende ochtend geconstateerd.
Politie heeft vastgesteld dat de schade met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid was veroorzaakt door een auto.

Ze betalen dus niets uit want ik kon niet bewijzen dat ik tussen middernacht en zes uur 's morgens niet zelf met dat ding ben weggeweest en ergens tegenop gereden ben.

:( :( :( :(

Hop, €800.- eigen probleem. :( :(
 
Die getuige is wel belangrijk.

Een paar jaar geleden is er iemand 's nachts tegen m'n koekblik opgekacheld terwijl die voor het huis geparkeerd stond (dat koekblik dus).

Ik had getuigen (buren) dat het ding rond middernacht nog onbeschadigd was en de schade is rond zes uur de volgende ochtend geconstateerd.
Politie heeft vastgesteld dat de schade met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid was veroorzaakt door een auto.

Ze betalen dus niets uit want ik kon niet bewijzen dat ik tussen middernacht en zes uur 's morgens niet zelf met dat ding ben weggeweest en ergens tegenop gereden ben.

:( :( :( :(

[b]Een verzekeringsmaatschappij kan ook niet veel anders doen. 100.000 situaties - en meer - per jaar, en allemaal uitzonderlijk. Willen ze dat meenemen, dan stijgt de premie kolossaal.
En, iedereen beweert wat..En, je geeft iedereen vrij spel.

Het is waardeloos dat de goeden moeten dokken voor de kwaadwillende.









Hop, €800.- eigen probleem. :( :(
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat dus over een waarborgfonds. Je mag mij de eerste allrisk-verzekering nog laten zien die zoiets NIET uitkeert bij betaling eigen risico en vermindering schadevrije jaren...

Wel even bij de les blijven!
 
Dit gaat dus over een waarborgfonds. Je mag mij de eerste allrisk-verzekering nog laten zien die zoiets NIET uitkeert bij betaling eigen risico en vermindering schadevrije jaren...

Wel even bij de les blijven!


Jij ook, leef ff de post van Baksteen, ennuh weet jij of TS ( zn maatje ) een allrisk verzekering heeft.
 
Die getuige is wel belangrijk.

Een paar jaar geleden is er iemand 's nachts tegen m'n koekblik opgekacheld terwijl die voor het huis geparkeerd stond (dat koekblik dus).

Ik had getuigen (buren) dat het ding rond middernacht nog onbeschadigd was en de schade is rond zes uur de volgende ochtend geconstateerd.
Politie heeft vastgesteld dat de schade met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid was veroorzaakt door een auto.

Ze betalen dus niets uit want ik kon niet bewijzen dat ik tussen middernacht en zes uur 's morgens niet zelf met dat ding ben weggeweest en ergens tegenop gereden ben.

:( :( :( :(

Hop, €800.- eigen probleem. :( :(

Heb dit ook meegemaakt, bij mij werd de schade echter keurig vergoed binnen drie weken. Hulde aan het waarborgfonds.
 
Jij ook, leef ff de post van Baksteen, ennuh weet jij of TS ( zn maatje ) een allrisk verzekering heeft.


Moet ik dan zelfs quoten als ik reageer op een post direct boven me? Zo werkt dat namelijk niet maar dat terzijde. Het gaat hier nog steeds over een waarborgfonds en niet over een verzekeringsmaatschappij. Jij zegt dat je verzekering niet uitbetaalt en dat wij hier blij om mogen zijn omdat anders de premie flink zal stijgen. Ik zeg dat mijn verzekering dit zeer zeker wel zal vergoeden en dat dit bij elke volledig-casco-verzekering zo zal zijn.

Het gaat mij om het feit dat je er een verzekering bijhaalt terwijl deze er volledig buiten staat. Het gaat namelijk nog steeds om een waarborgfonds, dat deze pot gevuld wordt door de verschillende verzekeringsmaatschappijen staat er mijns inziens volledig los van.
 
Hit & run op de fiets( terrot 1929) van een maat van me, die hit gebeurde dus met een lang, hard voorwerp. dader op scooter ervandoor..


:o Terrot 1929 ???

...respectloos om een "bejaarde" aan te vallen... :(
mfbike1.jpg
 
Dit gaat dus over een waarborgfonds. Je mag mij de eerste allrisk-verzekering nog laten zien die zoiets NIET uitkeert bij betaling eigen risico en vermindering schadevrije jaren...

Daarom ben ik ook naar het waarborgfonds gestapt, ik wilde m'n no-claim niet kwijt door zo'n eikel die gewoon wegrijdt als hij een ander schade heeft gereden. :( :(


Heb dit ook meegemaakt, bij mij werd de schade echter keurig vergoed binnen drie weken. Hulde aan het waarborgfonds.


Of jij hebt mazzel gehad of ik heb pech gehad met degene die m'n claim behandelde. '( '(
 
bij mij had er een keer een of andere mongool mn motor omvergereden toen die geparkeerd stond, en daarna gewoon weggereden. aangifte gedaan bij politie, getuigeverklaringen en shit ingevuld en alles gelukkig vergoed gekregen door het waarborgfonds.

ik weet alleen niet of het waarborgfonds ook schade door vandalisme enzo vergoed.

je moet wel aangifte doen bij de politie en iemand hebben die kan verklaren dat je in de tussentijd niet op de motor weggeweest bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan