Fora filteren uit Actieve Onderwerpen:

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Fora filteren uit Actieve Onderwerpen:

hoe werkt dat nou precies, moet je gewoon invullen wat je niet meer wilt zien ofzo ?
 
yep, gescheiden door een punt.

Dat kun je invullen bij instellingen (linksboven in je scherm)

off-topic is 29 volgens mij ;)
 
ja maar wat moet je dan exact invullen ?

nummers of trefwoorden ofzo......

ikke nie begrajp nie :? :? :? :? :? :?
 
Het forumnummer van Offtopic is 29 (open Offtopic forum en kijk in je adresbalk). Vul bij je instellingen gewoon het nummer 29 in, in het vakje "Fora filteren uit Actieve Onderwerpenen" en hij wordt gefilterd.

[me]Revolution die volgens mij op het verkeerde forum behulpzaam is. :o [/me]
 
Het forumnummer van Offtopic is 29 (open Offtopic forum en kijk in je adresbalk). Vul bij je instellingen gewoon het nummer 29 in, in het vakje "Fora filteren uit Actieve Onderwerpenen" en hij wordt gefilterd.

[me]Revolution die volgens mij op het verkeerde forum behulpzaam is. :o [/me]
Foei, straks word je uit je eigen crew geschopt. :+

Niettemin klopt het helemaal. :) Bedankt voor de hulp. ;)
 
Foei, straks word je uit je eigen crew geschopt. :+

Niettemin klopt het helemaal. :) Bedankt voor de hulp. ;)
Ach, als ze bij ons ooit hetzelfde vragen kan ik het hiervandaan copy/pasten. :+

Staat trouwens een foutje in de smilielijst onderaan in het Reageerscherm, de :o staat er niet tussen.
 
Het forumnummer van Offtopic is 29 (open Offtopic forum en kijk in je adresbalk). Vul bij je instellingen gewoon het nummer 29 in, in het vakje "Fora filteren uit Actieve Onderwerpenen" en hij wordt gefilterd.

[me]Revolution die volgens mij op het verkeerde forum behulpzaam is. :o [/me]
zenk joe....

( gaan we nou op elk forum zeuren over "dat andere forum" ;) )?
 
Ach, als ze bij ons ooit hetzelfde vragen kan ik het hiervandaan copy/pasten. :+

Staat trouwens een foutje in de smilielijst onderaan in het Reageerscherm, de :o staat er niet tussen.
Is bekend. Is bij het overzetten van de webserver verschwunden... Haperingetje bij de synchronisatie tussen de 'on-line' en 'development' versie van de software *ahum*. O-)

Hij wordt er zsm weer bijgezet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan