Forma Too-slides,.. Waar kan je die bestellen!!??

LazBlade

Rookie
26 dec 2006
19
0
Beste MF gebruikers!
Ben al een tijdje in bezit van Forma F1 motor laarzen met teen sliders en jah je raad het al,... die zijn aan vervanging toe. Ik zoeken en speuren op het net maar nergens kan ik ze bestellen. Zou namelijk wel leuk zijn als ik ze ipv van magnesium, van titanium ofzo zou kunnen gebruiken. Af en toe een vonkje hier en daar. Maar zo wie zo moeten er nieuwe onder want mijn laarzen beginnen nu ook weg te slijten. Heeft iemand nog goeie tips waar ik ze vandaan kan halen/bestellen??

BVD & MVG
LazBlade
 
Geen flauw idee waar je ze kan bestellen :N
Maar misschien een iets andere houding aan leren voor je voeten ;)
 
Geen flauw idee waar je ze kan bestellen :N
Maar misschien een iets andere houding aan leren voor je voeten ;)


Dat zo wie zo, iets andere houding aan nemen. Maar met maat 46 hangen mijn voetjes vaak wel een beetje buiten boord. En dan is het sonde als de delen slijten die niet horen te slijten.

Niemand weet een site waar je deze kan bestellen?
 
de bal van je voet op je steppies, dan raakt je teen de grond wat minder vaak.

Het lijkt mij dat je die gewoon bij elke forma dealer kan bestellen.
 
de bal van je voet op je steppies, dan raakt je teen de grond wat minder vaak.

Het lijkt mij dat je die gewoon bij elke forma dealer kan bestellen.

Klopt! Ik heb motorport net gebeld en kan de standaard magnesium slides daar bestellen.... alleen het zijn weer de standaard slides, zou misschien andere willen hebben net zoals bij de knie slides, daar heb je ook de sparkeling en de titanium slides. Zouden die er ook voor de too-slides zijn zonder ze zelf te maken.... ?
 
Ik heb blokjes tit op m.n toe sliders gemaakt werkt perfect })
en het scheeld je in je laarzen met de leuke bijkomstigheid een
vonkje zo links en rechts :P
 
Laatst bewerkt:
Klopt! Ik heb motorport net gebeld en kan de standaard magnesium slides daar bestellen.... alleen het zijn weer de standaard slides, zou misschien andere willen hebben net zoals bij de knie slides, daar heb je ook de sparkeling en de titanium slides. Zouden die er ook voor de too-slides zijn zonder ze zelf te maken.... ?

geen idee of ze die voor alle merken hebben, ik weet alleen dat ze er oa. voor sommige modellen van oxtar wel zijn
 
Gewoon je voet anders neerzetten, maat 46 of niet :). Even rondbellen voor nieuwe, maar als 't goed is slijten die dingen niet zo heel hard hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan