Forte moto-power 1

Oemoemenoe

Banned user
5 apr 2006
8.200
7
wie heeft er ervaring met Forte moto-power 1 in de tank om je brandstofsysteem te reinigen.
ik had 4 weken terug vuile/schraale benzine(98) in Frankrijk getankt en daarna veel problemen gehad.
o.a benzinefilter vervangen en de tank geheel schoon en droog gemaakt.
nu met nieuwe benzine rijd ie al een stuk beter , maar ik voel nog steeds dat ie iets inhoud als ik op het gas ga.
gister een flesje Forte in de tank gedaan , en nu maar wachten of het werkt.
weet iemand hoelang dat spul nodig heeft om het brandstofsysteem te reinigen...???
motor is een BMW r1100GS.
 
Zie de 2 posts van mij op deze pagina. De eerste is rechtstreeks van een adviseur van Forte.

Bij heeft het overigens misschien wel mijn systeem gereinigd, maar het probleem zat ergens anders (een vacuümschroefje is uit cilinder 3 getrild tijdens het rijden) Ik had een stotter tot 4500 toeren.
 
mijn zxr liep ook klote,de 1 zei je moet er andere carbs opzetten de ander zei weer gooi er voor de zekerheid forte in,nou ik heb er forte ingegooid,ff laten lopen 1 nacht latenstilstaan en de volgende morge ff een ritje gemaakt van zo,n 25 km,ben van alle carb problemen af,ik vind het goed spul,ze zeggen dat er kerosine in zit maar dat weet ik niet zeker
 
Vandaag bij motoport Breda geweest voor forté moto 1, daar kreeg ik het advies om
forté moto 1 & 2 samen in één keer aan een volle tank toe te voegen, de monteur vertelde mij dat ze bij alle motoren welke daar komen voor een grote beurt ze moto 1 & 2 samen in een keer toevoegen... :?

Toch maar forté moto 1 & 2 gekocht en nu alleen moto 1 toegevoegd, circa 40KM gereden (merkte al wel dat de motor soepeler oppakte en minder schokkerg was) en nu in de schuur een paar dagen laten inwerken in het systeem.

Volgende maand, over een aantal tankbeurten, maar forté moto 2 toevoegen, lijkt mij dat ze afzonderlijk van elkaar beter moeten werken dan samen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan