Fortuijnherdenkingstocht

willem1940

MF veteraan
In memoriam
7 apr 2003
11.392
11
Sittard
Lijkt het erop dat veel motorrijders aan de a.s Fortuijn-herdenkingstocht zullen meedoen?

Omdat ik nogal eens over politieke fora surf en mij ook wel eens in discussies meng dus bij verscheidene bekend/aangemeld ben, kreeg ik vandaag een mail binnen met deze link:

herdenkingstocht@remydejong.nl

Als het "groot" zou worden denk ik dat ik toch wel even zal opletten hoe laat het op TV komt (ik kijk zelden TV).
 
Als ik erop klik dan komt er toch echt een website in beeld.
O, het werkt op allebei de manieren.
 
Geen idee of Nederland te redden is maar ik vond het wel een rotstreek om Hr Fortuyn af te knallen.
 
herdenkingstocht voor de kerel die Nederland had kunnen redden.(o jee daar komen de reactes :o )
Superman??
full
 
Nah, je kan het er mee eens zijn of niet .. maar daarom leven we hier in Nederland ook in een democratie, al ontgaat sommige mensen dat soms nog wel eens ;)

Zelf was ik het ook niet altijd mee eens wat Pim Fortuyn rondt riep, maar dat hij politiek Den Haag in beweging heeft gebracht en eens flink wakker heeft geschud dat kan niemand ontekennen :)

Daarom is het nog geen reden om een politcus (of wie/wat dan ook) zomaar met 3 pistool schoten om het leven te brengen, als dat soms een nieuwe tendens aan het worden is in de trand van: "Ik ben het niet me je eens en knal of steek je maar over hoop" Dan is Nederland nog zieker dan het in de huidige vorm al is '(
 
Ik ben het er mee eens dat hij het niet verdiend had om vermoord te worden, simpelweg omdat ik vind dat bijna niemand dat verdiend.... maar dat hij Nederland had kunnen redden is ook onzin.... Paar jaar eerder hadden we Bolkestein, net zo'n grote bek vlak voor de verkiezingen.... hij heeft zijn winst binnen en blijkt net zo'n leugenaar als de rest van dat zooitje ongeregeld dat zich onze regering noemt....

Macht corrumpeert nou eenmaal
(voor degenen die niet weten wat dat betekend: corrumperen)
 
Fortuyn was gestoord, maar degene die hem doodschoot nog veel gestoorder!
En dat denk ik ervan. B|

Dus als iemand volgens jou zijn of haar mening geeft, is hij of zij gelijk gestoort :?

Als je zoiets zegt of beweert ben je naar mijn mening zelf ook niet helemaal lekker :P
 
Publieke rouw uiting van egocentrisme

Uitgegeven: 23 februari 2004 10:36
Laatst gewijzigd: 23 februari 2004 13:17

LONDEN - Mensen die publiekelijk rouwen om overleden beroemdheden die zij nooit hebben ontmoet of met veel vertoon hun steun betuigen aan goede doelen, willen daar zelf een goed gevoel aan overhouden en zijn uit op amusement. Dat is de conclusie van een studie van het onafhankelijk Brits onderzoeksinstituut Civitas.

Massale uitingen van rouw, zoals bijvoorbeeld bij de dood van prinses Diana of in Nederland na de moord op van Pim Fortuyn, zijn volgens het onderzoek geen teken van groot mededogen in de maatschappij, maar juist van groot egocentrisme.

"Al die bloemen en demonstraties helpen de armen of doden niet, maar zijn eerder bedoeld om aan anderen te laten zien welk een meelevend persoon je zelf bent", aldus een van de auteurs van de studie in de krant The Guardian op maandag.

Aldus http://www.nu.nl
 
De heilige Kale was gewoon erg vervelend voor politici en dat mocht ik wel.

Milieu activisten die hun zin niet krijgen zijn erger, veel enger ook en ik begrijp dat advocaten uit de subsidiehoek daar nu ook bij horen :X

en als Nederland een democratie is, waarom komen er dan steeds meer verkeers drempels :?
 
Publieke rouw uiting van egocentrisme

Uitgegeven: 23 februari 2004 10:36
Laatst gewijzigd: 23 februari 2004 13:17

LONDEN - Mensen die publiekelijk rouwen om overleden beroemdheden die zij nooit hebben ontmoet of met veel vertoon hun steun betuigen aan goede doelen, willen daar zelf een goed gevoel aan overhouden en zijn uit op amusement. Dat is de conclusie van een studie van het onafhankelijk Brits onderzoeksinstituut Civitas.

Massale uitingen van rouw, zoals bijvoorbeeld bij de dood van prinses Diana of in Nederland na de moord op van Pim Fortuyn, zijn volgens het onderzoek geen teken van groot mededogen in de maatschappij, maar juist van groot egocentrisme.

"Al die bloemen en demonstraties helpen de armen of doden niet, maar zijn eerder bedoeld om aan anderen te laten zien welk een meelevend persoon je zelf bent", aldus een van de auteurs van de studie in de krant The Guardian op maandag.

Aldus http://www.nu.nl

dus... :Z , ook wel posen genoemd.

Geldt voor iedereen, vooral ook voor het correct lullen....
 
Publieke rouw uiting van egocentrisme

Uitgegeven: 23 februari 2004 10:36
Laatst gewijzigd: 23 februari 2004 13:17

LONDEN - Mensen die publiekelijk rouwen om overleden beroemdheden die zij nooit hebben ontmoet of met veel vertoon hun steun betuigen aan goede doelen, willen daar zelf een goed gevoel aan overhouden en zijn uit op amusement. Dat is de conclusie van een studie van het onafhankelijk Brits onderzoeksinstituut Civitas.

Massale uitingen van rouw, zoals bijvoorbeeld bij de dood van prinses Diana of in Nederland na de moord op van Pim Fortuyn, zijn volgens het onderzoek geen teken van groot mededogen in de maatschappij, maar juist van groot egocentrisme.

"Al die bloemen en demonstraties helpen de armen of doden niet, maar zijn eerder bedoeld om aan anderen te laten zien welk een meelevend persoon je zelf bent", aldus een van de auteurs van de studie in de krant The Guardian op maandag.

Aldus http://www.nu.nl

:^ Hier ben ik het volledig mee eens...

Was het ook niet voor de volle 100% eens met Fortuyn, maar er waren best dingen waar NL belang bij had kunnen hebben.

Ben niet bepaald voor een dergelijke tocht, maar als mensen dat willen doen, doen ze maar *D . Ik doe niet mee. Heb (gelukkig) ook vrijwel niets meegekregen van die onzin omtrent prinses Juliana B| :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan