(Forum) Idee om het forum te verbeteren

edwardd

MF'er
5 apr 2004
131
0
Zaamslag
Beste MF'ers,

Als ik vaak op het forum kijkt en als ik dan zie dat er heel veel posings gedaan zijn. Moet ik erg vaak naar een andere/volgende pagina gaan. Zou dat niet eenvoudiger kunnen door deze gewoon als 1 pagina te laten laden waar alles van a tot z te zien is.

*edit* Desnoods in het tabmenuutje waar je alles al kon selecteren.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je per keer veel meer inladen (eventuele foto's, avatars etc.) ja kan de hoeveelheid posts per pagina instellen tussen de 20 en de 100, bij mij staat hij op 100 en zo veel moet ik niet wisselen hoor.
 
Ik heb kabel, dus is de inlaad tijd ook niet lang voor dit forum. Ik kan mij dat nog wel voorstellen bij ISDN of met een telefoonlijn
 
Waarom maken jullie dan geen selectie in je persoonlijke instellingen. Dat je breedband of smallband gebruikt, zodat je deze forum selectief kan laten inladen. En je eerst de berichten laad en dan de fotos en/of plaatjes.
 
Brengt ook nogal wat aan kosten met zich mee als iedere keer met razende snelheid iedereen hele grote pagina's, liefs met afbeeldingen, van de server gaat halen.
 
Waarom maken jullie dan geen selectie in je persoonlijke instellingen. Dat je breedband of smallband gebruikt, zodat je deze forum selectief kan laten inladen. En je eerst de berichten laad en dan de fotos en/of plaatjes.
*zucht* :)

Klik eens op 'instellingen'. Zie daar:

Iconen weergeven? [] User iconen weergeven in topics
Signatures weergeven? [] Handtekeningen van gebruikers in topics


In combinatie met:

Reacties per pagina:

en:

Automatisch naar laatste pagina van topic? [] Klikken op het topic brengt je naar de laatste pagina

kun je alles helemaal instellen zoals je dat zelf wilt.

Daarnaast kun je serverside niet bepalen wat eerst wordt ingeladen. Dat regelt je browser.
 
Eerlijk gezegd, als niemand dit wilt en je teveden bent met het forum. Dan moet je het zo laten. gelukkig zijn er altijd mensen die verder denken en graag vernieuwend willen zijn.

[MF Mod] Dat wordt dus een slotje op deze topic. 8-)
 
Het was in het verleden mogelijk om alle posts in één keer te bekijken door een heel hoog aantal posts per pagina te kiezen in je instellingen. Dit heb ik gelimiteerd omdat het openen van een topic anders te zwaar wordt voor de server als iedereen dat gaat gebruiken. Dus het gaat weliswaar snel omdat jij ASDL of kabel hebt, maar de server begint al snel (nog erger) te zweten en het kost ook een hoop dataverkeer.

Vandaar, dus. :)
 
Eerlijk gezegd, als niemand dit wilt en je teveden bent met het forum. Dan moet je het zo laten. gelukkig zijn er altijd mensen die verder denken en graag vernieuwend willen zijn.

[MF Mod] Dat wordt dus een slotje op deze topic. 8-)

[woordneukmodus]
Het is toch echt dit topic en niet deze... :+
[/woordneukmodus]
 
Eerlijk gezegd, als niemand dit wilt en je teveden bent met het forum. Dan moet je het zo laten. gelukkig zijn er altijd mensen die verder denken en graag vernieuwend willen zijn.

[MF Mod] Dat wordt dus een slotje op deze topic. 8-)


Zoals Niels al post, al die instellingen waar jij het over hebt kunnen reeds onafhankelijk van elkaar ingesteld worden...dan zie ik niet veel revolutionair in het versimpelen van de hele zooi
 
Brengt ook nogal wat aan kosten met zich mee als iedere keer met razende snelheid iedereen hele grote pagina's, liefs met afbeeldingen, van de server gaat halen.
Als je je daar zorgen over maakt had je wel es wat mogen doneren joh... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan