Forum is traag !!!

Op zaterdag 25 januari 2003 12:49 schreef Mar1tin het volgende:Nope, niet keisnel hoor! Dikke str*nt in een dunne trechter is er snel bij ja! :(
;)

:P , hopelijk tijdelijk? Aan m\'n PCtje ligt het iig niet, \"andere\" sites zijn stukken sneller ! })
Hmm, het is hier dus echt keisnel, en echt zwaar heeft de server het niet. Kan aan de verbinding met onze provider liggen. Als dat zo is gaat het vanzelf weer over...
 
Hmm, het is hier dus echt keisnel, en echt zwaar heeft de server het niet. Kan aan de verbinding met onze provider liggen. Als dat zo is gaat het vanzelf weer over...

[zeikmodus]
Er gaat nooit iets vanzelf over :+ Het is hooguit zo dat je niet weet waarom het opgelost is
[\\zeikmodus]

B.t.w. het is hier overigens niet walgelijk traag.
 
Ik wil geen nieuw topic openen, want er zijn er al genoeg met dit onderwerp. Maar het is weer retetraag allemaal.

:Z
 
Het moet toch echt aan M-F liggen. Andere sites zijn veel sneller, dus mijn downstreamsnelheid kan het probleem ook niet zijn.
 
Heb er ook last van. Alle andere sites vliegen voorbij, dankzij de kabelverbinding. Maar MF is Minder Fast op dit moment. Vooral het doorschakelen van post naar topic e.d. is vreselijk traag in vergelijking met een tijdje terug :?
 
Laatst bewerkt:
Jullie moeten langzamer kijken, dan is er niks aan de hand!
 
Het valt mij ook op dat het Forum behoorlijk traag is.
Maar MFreaks is nog steeds snel. Hoe kan dit dan?
 
nope, nog steeds traag met het openen en replyen. Lijkt alsof da database traag reageerd. Als ie een keer wat gevonden heeft laad de rest van de pagina redelijk vlot.
 
Nee, dat is het probleem niet. De DB-server heeft het absoluut niet druk.

We zijn aan het zoeken wat het probleem veroorzaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan