Forum, Stek en Shopper: Ingelogd blijven of niet?

bahco

MF veteraan
20 feb 2007
11.334
2.912
Utreg
Wanneer ik ingelogd ben op Motorshopper, ik daar een advertentie bekijk en klik op de Motorstek-link van de adverteerder, dan krijg ik dat profiel te zien met invulvelden voor Gebruikersnaam en Wachtwoord.

Wanneer ik ingelogd ben op MF en klik op de Motorstek-link van een andere gebruiker, dan krijg ik dat profiel te zien met de melding dat ik ingelogd ben.

Waarom dit verschil?
 
Dat is niet juist cq. niet de bedoeling. Wat gebeurt er als je het in de omgekeerde volgorde doet, dus eerst via MF naar Motorstek gaan en dan pas via Motorshopper naar Motorstek?
 
In dat geval ben ik WEL ingelogd in Motorstek. Met andere woorden: de volgorde maakt verschil.
 
Dank voor het melden weer, gaan we naar kijken. Moet zeggen dat het lang geleden is dat we de logica cq. werking van het automatisch inloggen hebben bepaald, er zit vast een reden achter die ik zelf even vergeten ben ;) We komen er op terug.

BTW, jij hebt volgens mij wel goed in testen/fouten vinden... binnenkort gaan we van start met een uitbreiding op Motor-Forum en Motorshopper, we gaan dan ook beta-testers zoeken dus we zullen zeker aan je denken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan