Forum voor (web)winkels?

evdkieft

MF veteraan
12 mrt 2007
3.167
34
Misschien een open deur, maar ik zie steeds vaker topics voorbij komen in de trant van 'Hebben jullie ervaring met die en die webshop?' en 'Ik ben genaaid door @#^%@&#&@' of 'Welke webwinkel vinden jullie betrouwbaar?'

Je snapt hem wel. Is het de moeite waard voor dit soort zaken een apart subforum te openen? Zou dat nuttig zijn?
 
Nou ja, ik weet niet wat jullie 'maatstaf' een beetje is om ergens een subforum van te maken, misschien zijn het er nog bij lange na niet genoeg, het was ook maar een hersenspinsel :) Doe ermee wat je wil ;)

Het lijkt mij wel handig eerlijk gezegd. Aan de andere kant, motor-forum is natuurlijk geen recensiesite. Dus ik zou het ook begrijpen als jullie het zo houden. Daarom nogmaals, 't was maar een ideetje :)
 
Ideeën en suggesties zijn natuurlijk welkom!

Er zitten wat haken en ogen aan een dergelijk "hoekje". We hebben er wel eens over nagedacht, maar het is er nooit van gekomen om verschillende redenen. Een belangrijke reden is dat het moeilijk is om er voor te zorgen dat het allemaal "gebalanceerd" en fair blijft. Ik zie het vooralsnog niet snel gebeuren, vanwege deze reden en de vraag of er voldoende "volume" is qua topics om een apart subforum te rechtvaardigen.
 
Ik denk dat het geen toegevoegde waarde zal hebben. Bij elke zaak heb je weleens dat er iets mis gaat en denk dat het uiteindelijk een groot motorzaakbash subforum gaat worden. Er zijn zover ik weet maar enkele zaken waar je liever geen zaken mee doet (waar vrij unaniem negatief over gesproken).
 
Ideeën en suggesties zijn natuurlijk welkom!

Er zitten wat haken en ogen aan een dergelijk "hoekje". We hebben er wel eens over nagedacht, maar het is er nooit van gekomen om verschillende redenen. Een belangrijke reden is dat het moeilijk is om er voor te zorgen dat het allemaal "gebalanceerd" en fair blijft. Ik zie het vooralsnog niet snel gebeuren, vanwege deze reden en de vraag of er voldoende "volume" is qua topics om een apart subforum te rechtvaardigen.
Ik denk dat het geen toegevoegde waarde zal hebben. Bij elke zaak heb je weleens dat er iets mis gaat en denk dat het uiteindelijk een groot motorzaakbash subforum gaat worden. Er zijn zover ik weet maar enkele zaken waar je liever geen zaken mee doet (waar vrij unaniem negatief over gesproken).
Dat volume kan ik niet echt inschatten inderdaad, puur gevoelsmatig zijn het er veel. Of het uitgebalanceerd en fair wordt, geen idee. De topics die worden aangemaakt zijn ook niet altijd even fair. Maar je hebt wel een punt, zodra er een dergelijk subforum is, nodigt dat ook extra uit tot het voeren van dergelijke discussies en is er dus inderdaad kans op een 'geconcentreerde berg modder' in plaats van de 'kleine bergjes' die hier en daar ontstaan. Goed punt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan