Forum voorkeuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorpappa

MF'er
16 okt 2005
68
0
Almere
Heb zitten spelen met de verschillende forum voorkeur instellingen.
Nu wijzigd het opgegeven aantal bij "aantal bebruikersonderwerpen" steeds in een leeg vakje na opslaan.
Ik kom dus niet meer terug naar de oorspronkelijke of gewenste voorkeursinstellingen.
Doe ik wat fout of zit hier een bugje?
 
Ja, heb ik ook last van.

Was wel errug makkelijk dat je de onderwerpen waarin je gereageerd hebt in een voorkeur hebt.

Hoop voor een oplossing,

Bij mij is ook het "prive berichten" icoontje verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
Hier al gekeken?
Forumsoftware update - klaar

Momenteel zijn een aantal bugs nog niet opgelost, hier wordt aan gewerkt:

* Als je een bericht quote worden alle andere berichten daar onder getoond in plaats van slechts één pagina. Het kan zijn dat hierdoor je browser vastloopt. Dit kun je omzeilen door in je Voorkeuren Algemene FAQ: Toon laatste berichten uit te zetten.
* In je voorkeuren is het niet mogelijk om 'Aantal gebruikersonderwerpen' in te vullen, waardoor in je Mijn Motor-Forum pagina dit overzicht ontbreekt.
* Na het toevoegen of wijzigen van een Favoriet kan deze dubbel in je Favorieten lijst voorkomen
 
Klopt, in je voorkeuren is het niet mogelijk om 'Aantal gebruikersonderwerpen' in te vullen, waardoor in je Mijn Motor-Forum pagina dit overzicht ontbreekt. Is een bugje en wordt aan gewerkt.

Je kan inderdaad je eigen priveberichten-icoontje niet meer zien. Als je daar vroeger op klikte kreeg je een foutmelding (waarom zou je jezelf ook een privebericht sturen ;) ). Daarom is het icoontje weggehaald. Anderen kunnen jou icoontje wel nog zien.
 
Oke, duidelijk.
Er zijn ook zoveel onderwerpen en toppics, had nog niks gezien over de update...
Bedankt voor het meedenken, en ik wacht gewoon ff op het "de-buggen"
 
IK heb nu dienst hoor, jij hebt de vroege dienst morgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan