Forum weer van slag

Het ZX-6R topic geeft in de index/pagina's 4 reply's te weinig aan dan er zijn. Waardoor je op de een of andere manier bij een nieuwe pagina of het einde van een pagina reactie's mist en pas ziet totdat er [reactie's per pagina instelling] + 4 reacties zijn geweest.

Kan daar niet wat aan gedaan worden? :P Soort van refresh/update counters :+
 
Hmm, toch ff een mindere opmerking die ik niet zo snel van jou had verwacht.
Het liefst had ik voor 5 of 10 jaar vooruitbetaald. Ik ben mijn
donateur1.gif
kwijt omdat ik de procedure te omslachtig vind.
[me] Als het niet met Automatische Incasso gaat krijg je van Rob RD gewoon je geld niet[/me]
 
om even inhoudelijk op de zaak in te gaan.

Ik ben ook een automagiseerder, maar je hebt toch wel enig idee waar het probleem zit :?

Een capaciteits probleem van de server is echt wel te zien hoor!

Ik snap dat het allemaal vrijwilligers werk is, maar kwordt af en toe ook dol van bijv. het ontbreken van de search functie :P
 
Vraagje - nu MF steeds meer kuren heeft - is het momenteel een gebrek aan financiën dat er nog geen nieuwe software is of zijn jullie achter de schermen al druk aan het ontwikkelen maar heeft het nog tijd nodig voordat alles goed draait?
 
Vraagje - nu MF steeds meer kuren heeft - is het momenteel een gebrek aan financiën dat er nog geen nieuwe software is of zijn jullie achter de schermen al druk aan het ontwikkelen maar heeft het nog tijd nodig voordat alles goed draait?
Het heeft nog tijd nodig, da's één punt. Het andere betreft idd de financiën. Daarom zal binnenkort (a.s. maandag) een advertentiecampagne starten van een grote adverteerder, die weliswaar redelijk ingrijpend is maar tegelijkertijd de kas aanzienlijk spekt.

Achter de schermen wordt iig hard gewerkt om zsm eea in orde te krijgen!
 
Het heeft nog tijd nodig, da's één punt. Het andere betreft idd de financiën. Daarom zal binnenkort (a.s. maandag) een advertentiecampagne starten van een grote adverteerder, die weliswaar redelijk ingrijpend is maar tegelijkertijd de kas aanzienlijk spekt.
-O-
Ik hou m'n hart vast, maar zoals het nu is suckt MF ook zwaar.
Achter de schermen wordt iig hard gewerkt om zsm eea in orde te krijgen!
Daar twijfel ik niet aan. Succes!
 
hawk's verkooptopic heeft ook al kuren :+


@hawk
hier de pasfoto's waar je om vroeg

asfoto.jpg


de fotograaf was reeds in paasstemming -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan