forumers in actie vervolg op foto

mensen die hier regelmatig posten en een kort/klein filmpje van zichzelf hebben, icq me effe, add'k het effe bij de MF Hall of Fame :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-06-11 23:08 ]
 
Binnenkort kan ik ook filmpjes digitaliseren, heb bijna een Miro DC-10 kaart gekocht! :) :)

_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-12 00:37 ]
 
Gaaf, dit soort filmpjes zijn kewl!!! Ik probeer nog steeds m'n stiefvader ervan te overtuigen dat het "ongevaarlijk" is om zijn videocamera op mijn tank tapen en zo wat leuke filmpjes te maken. Zodra dit is gelukt dat post ik ze wel... Ben alleen bang dat hij mij niet gelooft :(
 
Ach, mijn ouders zijn al "stoicijns" :?

Kijken nergens meer van op...ik heb ook een kort filmpje van camera op tank.

Alleen dat is niet echt leuk, want je ziet de snelheid er niet aan af...

Het is veel leuker om een vriend van je in de berm te zetten, veel spectaculairder!
 

Mmmmm.... weet je waar ik een beetje bang voor ben? Dat als mijn maat of wie dan ook in de berm staat ik een beetje te veel wil laten zien.... met alle gevolgen van dien.... ;)
Het zal niet de eerste keer zijn......
 
Op 2001-06-12 08:48, schreef The Saint:

Mmmmm.... weet je waar ik een beetje bang voor ben? Dat als mijn maat of wie dan ook in de berm staat ik een beetje te veel wil laten zien.... met alle gevolgen van dien.... ;)
Het zal niet de eerste keer zijn......

zet em dan ook in de binnenbocht...
of op een dijkje/PEN-huisje oid

Ja das lekker, kom je aan, zie je nog net dat zo'n stomme skater je camera meejat })
 
hoiii
de mensen in de buurt van zutphen zitten doe ff een icqtje als je gaat rijden dan gaan we die bocht een paar x uitproberen }) }) }) })
 
Die boch kwam mij al bekend voor, maar nu je Zutphen in de mond neemt herken ik hem weer. Hier ben ik met rijles redelijk vaak geweest (alleen telkens de andere kant op). Ik heb mijn rijbewijs nl. in Apeldoorn gehaald. Echt een hele kwele bocht. Wanneer ik weer eens bij m'n ouders ben dan ga ik hem ook weer eens pakken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan