forummer van de motor gereden..

Gv... hier krijg je spontaan maagdraaiing van :?
Gelukkig dat hij al gereageert heeft.

Sterkte en beterschap (dat herstel maar voorspoedig mag verlopen) !
 
Ik ken het gebied... rijden veel zondagsrijders en opletten doen ze maar voor de helft, ze weten vaak niet eens dat ze daar 80 mogen en aan de rijstijl van menigeen denk ik dat ze zelf niet eens harder durven gaan... rijbeijs afnemen moet je ze :(
Sterkte voor Ninja-Pete en dat ie snel weer kan rijden :]
 
ben vandaag weer ff bij m geweest in het ziekenhuis, hij ligt nu gelukkig niet meer op de ic maar op een gewone kamer
het lijkt erop dat het allemaal goed komt omdat ie met stappen vooruit gaat.
van de week gaan ze zijn pols opereren om te kijken of ze dat kunne herstellen voor zover dat t gaat.

Devil
 
ben vandaag weer ff bij m geweest in het ziekenhuis, hij ligt nu gelukkig niet meer op de ic maar op een gewone kamer
het lijkt erop dat het allemaal goed komt omdat ie met stappen vooruit gaat.
van de week gaan ze zijn pols opereren om te kijken of ze dat kunne herstellen voor zover dat t gaat.

Devil

I.i.g. weer wat beter nieuws dus. En nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan.
Sterkte en beterschap Ninja-Pete
 
(Zondag 25 juni 2006).
De ouders van willen jullie alvast hartelijk bedanken voor het geweldige medeleven en de vele steun betuigingen!

Met (Ninja Pete) gaat het momenteel naar omstandigheden goed!
Mochten jullie Ninja Pete een hart onder de riem willen steken stuur hem dan een leuke ansichtkaart!

Het adres luidt:


Met vriendelijke groeten,

Dit vraagt om een schopje :)
Zeer veel beterschap!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
morgen gaan ze huid doneren van zijn linker been op het rechter been om de wond van zijn open bot breuk weer zo veel mogelijk normaal te krijgen.
hij zou af gelopen week al aan de beurt zijn geweest maar vanwege een spoedgeval is hij morgen pas aan de beurt.




[
 
Laatst bewerkt:
nie om t een of ander....kunnen die foto's ff klikbaar zijn en niet vol in beeld? Ben net aan t lunchen
Voor t slachtoffer...alle sterkte toegewenst met de genezing!
 
nie om t een of ander....kunnen die foto's ff klikbaar zijn en niet vol in beeld? Ben net aan t lunchen
Voor t slachtoffer...alle sterkte toegewenst met de genezing!

ja daar heb ik aan zitten denken maar dan zet iemand anders de foto er wél duidelijk op.....
doe dit ook een beetje om aan te geven dat,hoe defensief je ook rijdt,het er altijd van kan komen dat er iemand anders is die je om wat voor reden dan ook niet ziet.
 
vanmorgen hebben ze de operatie uitgevoerd
hij moet nu 5 dagen plat blijven liggen om de huid aan te laten groeien.
daarna gaat ie waarschijnlijk naar het revalidatie centrum in Hoensbroek om daar verder aan te sterken en weer ter been te komen.
 
Laatst bewerkt:
Kaartje ligt klaar om gebust te worden

Sorry maar tis niet de 1 ste maal dat een motorrijder voor zn flikker word gereden door zo theemuts :( |( ( ja en dat zeg ik als vrouw zijnde)
Zo Muts moeten ze gewoon in dr keukentje laten, misschien zal ze daar beter in uitblinken dan in een auto die een wapen in dr huishoudelijke handjes word
En dan de beruchte woorden uit : Ik zag u Nieeeeeeeeeeeee !!!!

IIG heeel veeel sterkte.. en hou vol
Geloof in jezelf en je eigen kunnen, je komt er boven op kerel.. :Y

Grts Chrisje
 
Terug
Bovenaan Onderaan