forumonderdeel voor dealers

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
de laatste tijd worden er redelijk veel topic geopend door mensen die reacties willen op een bepaalde dealer, kan dit mss niet in een aparte categorie gestopt worden zodat die overzichtelijk apart staan? :)

ik weet dat er een website is van motordealer.info of zoiets, maar kdenk dat dit wel handiger is
 
wwww.motordealer.info is al ruim een half jaar niet meer ge-update, dus die is niet echt een alternatief lijkt me :X
Lijkt me dus geen slecht idee :)
 
Ik gooi het in de groep, maar verwacht er niet teveel van.
Het is namelijk een heel heet hangijzer, men is geneigd om wilde verhalen te posten om maar negatieve ervaringen van zich af te schrijven. Deze persoonlijke meningen komen van één kant, en zijn niet echt representatief voor die bepaalde dealer.
Daarbij moet ik ook gelijk aan motordealer.info denken, en de manier waarop dat allemaal gelopen is...niet zo heel goed.
 
Ik gooi het in de groep, maar verwacht er niet teveel van.
Het is namelijk een heel heet hangijzer, men is geneigd om wilde verhalen te posten om maar negatieve ervaringen van zich af te schrijven. Deze persoonlijke meningen komen van één kant, en zijn niet echt representatief voor die bepaalde dealer.
Daarbij moet ik ook gelijk aan motordealer.info denken, en de manier waarop dat allemaal gelopen is...niet zo heel goed.


als mod zal ik er wel voor zorgen dat het goed loopt :+
 
Ik gooi het in de groep, maar verwacht er niet teveel van.
Het is namelijk een heel heet hangijzer, men is geneigd om wilde verhalen te posten om maar negatieve ervaringen van zich af te schrijven. Deze persoonlijke meningen komen van één kant, en zijn niet echt representatief voor die bepaalde dealer.
Daarbij moet ik ook gelijk aan motordealer.info denken, en de manier waarop dat allemaal gelopen is...niet zo heel goed.

Wat is er misgelopen bij motordealer.info dan?

Misschien is het dan beter om er een motorfreaks onderdeel van te maken waarbij de teksten iig al eens vluchtig gelezen worden vooraleer ze op het net te gooien :?
 
Ik gooi het in de groep, maar verwacht er niet teveel van.
Het is namelijk een heel heet hangijzer, men is geneigd om wilde verhalen te posten om maar negatieve ervaringen van zich af te schrijven. Deze persoonlijke meningen komen van één kant, en zijn niet echt representatief voor die bepaalde dealer.
Daarbij moet ik ook gelijk aan motordealer.info denken, en de manier waarop dat allemaal gelopen is...niet zo heel goed.
als je het doet moet je het goed doen en niet public posten, je neemt het voor kennis aan en vraagt eerste de betreffende dealer om zijn verhaal.....enz.....dus veel werk, dus zal het wel niet gebeuren........denk ik ;)
 
Ik heb al eens verteld over mijn KTM 950 s en zou ook graag een dealerverhaal vertellen. De dealer kan natuurlijk altijd zijn verhaal geven: reageren dus. 't Lijkt me een goed plan, lezers kunnen zelf wel bepalen wat waar is. Ik stem voor! Motorrijders kunnen iets dergelijks goed hanteren en het geeft hen ook zoiets als tegenwicht tegen de "macht" van verwende en arrogante dealers.
Er zitten (te) veel haken en ogen aan..dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan